نمایه نویسندگان

آ

  • آزادیکتا، مهرناز روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018 [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 141-158]
  • احمدی، سحر اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
  • ارجمندی علیا، محمد صادق نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
  • ارشدی، نسرین رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
  • اسلمی، الهه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • اسماعیلی، لیدا مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • افتخار صعادی، زهرا بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • اکرمی، نجمه اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • امرایی، کوروش بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • امیدوار، بنفشه اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
  • امیری راد، ملیحه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • اوجی نژاد، احمدرضا نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
  • ایونز، جان روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]

ب

  • باقرزاده گلمکانی، زهرا مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • باقرزاده گلمکانی، زهرا مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • باقری نژاد، فهیمه بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • بختیارپور، سعید بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • برزگر، مجید تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • برزگر، مجید ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • بزرگ پوری، مروارید بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • بقولى، حسین مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • بقولى، حسین اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • بقولى، حسین ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • بقولى، حسین مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]

پ

  • پرنیان، علیرضا ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]

ت

  • توزنده جانی، حسن مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • توزنده جانی، حسن مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]

ج

  • جاویدی، حجت اله مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • جوهری فرد، رضا بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]

ح

  • حافظی، فریبا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • حسنی، فرزانه مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • حسینی، سیدحمید اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • حسینی، شیما تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • حسینیان، سیمین مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
  • حقی، زهرا مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
  • حیدری، صدیقه روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]

خ

  • خجسته جلال، پریسا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • خیر، محمد تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • خیر، محمد مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • خیر، محمد بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • خیر، محمد بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • خیراله بیاتیانی، غلامرضا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]

ر

  • رحمت جو، ریحانه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • رسولی، رویا مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
  • رضائی، زهرا نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • رضایی، آذرمیدخت نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
  • رضایی، اذرمیدخت اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • رضایی، اذرمیدخت مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • رضایی، اذرمیدخت تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • رضایی، اذرمیدخت اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • رضایی، اذرمیدخت بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]

ز

  • زارع، فاطمه ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]

س

  • سامانی، سیامک اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • سامانی، سیامک تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • سامانی، سیامک مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • سامانی، سیامک اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • سامانی، سیامک مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • سامانی، سیامک بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • سلیم حقیقی، فاطمه تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • سماوی، سید عبدالهادی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • سماوی، سید عبدالوهاب مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • سهرابی، نادره مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • سهرابی، نادره مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • سهرابی، نادره بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • سهرابی، نادره نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]

ش

  • شمشیری، بابک بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]

ص

  • صداقتی فرد، مجتبی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • صدوقی، مجید خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]

ع

  • عبادالهی، مینا تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • عباسی، نرجس رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]
  • عراقیان، شیما مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • عزیزی، ریحانه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • عسکری، آزاده ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • عسگری، پرویز اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]

غ

  • غضنفری، فیروزه بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • غلامی، فریده ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]

ف

  • فتح، نجمه نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • فدوی، محبوبه سادات ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • فرزین، رحیم مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]

ق

  • قلی زاده، آذر ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • قنبری، فاطمه اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]

ک

  • کاظمی، سلطانعلی تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • کاظمی، سلطانعلی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • کاظمی، سلطانعلی مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • کاظمی، سلطانعلی بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • کاظمی، سلطانعلی نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
  • کاظمی، سلطانعلی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • کاظمی، سلطانعلی بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • کاظمی، سلطانعلی بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • کرسوی، سیماسادات خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
  • کرمی، امیر بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • کشت‌ورز کندازی، احسان نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
  • کمری، سامان بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • کورش نیا، مریم بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • کوروش نیا، مریم مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • کوروش نیا، مریم ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]

م

  • ماردپور، علیرضا اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
  • محمدزاده، مریم بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • محمدی، مسعود ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
  • محمودی، آرمین اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
  • معنوی پور، داود ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • مقدم، اعظم تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • مهریار، امیر هوشنگ مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • موسوی، شکوفه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]

ن

  • نادری، فرح اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • نجات، حمید مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • نجارپوریان، سمانه مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • نسابه، سید محمدحسن مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • نظیری، قاسم اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
  • نعامی، عبدالزهرا رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
  • نقش، زهرا تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • نوری ثمرین، شهرام رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
  • نوعی، شیرین بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]

ه

  • هاشمی، سید اسماعیل رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]

ی

  • یگانه راد، نسرین مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • یوسفی، فریده رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]