آ
-
آزادیکتا، مهرناز
روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018 [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 141-158]
-
احمدی، سحر
اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
-
ارجمندی علیا، محمد صادق
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
-
ارشدی، نسرین
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
-
اسلمی، الهه
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
-
اسماعیلی، لیدا
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
-
افتخار صعادی، زهرا
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
-
اکرمی، نجمه
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
-
امرایی، کوروش
بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
-
امیدوار، بنفشه
اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
-
امیری راد، ملیحه
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
-
اوجی نژاد، احمدرضا
نقش واسطه ای خودنظمجویی تحصیلی در رابطه ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
-
ایونز، جان
روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
ب
-
باقرزاده گلمکانی، زهرا
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
-
باقرزاده گلمکانی، زهرا
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
-
باقری نژاد، فهیمه
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
-
بختیارپور، سعید
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
-
برزگر، مجید
تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
-
برزگر، مجید
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
-
بزرگ پوری، مروارید
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
-
بقولى، حسین
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
-
بقولى، حسین
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
-
بقولى، حسین
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
-
بقولى، حسین
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
پ
-
پرنیان، علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
ت
-
توزنده جانی، حسن
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
-
توزنده جانی، حسن
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
ج
-
جاویدی، حجت اله
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
-
جوهری فرد، رضا
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
ح
-
حافظی، فریبا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
-
حسنی، فرزانه
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
-
حسینی، سیدحمید
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
-
حسینی، شیما
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
-
حسینیان، سیمین
مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
-
حقی، زهرا
مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
-
حیدری، صدیقه
روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
خ
-
خجسته جلال، پریسا
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
-
خیر، محمد
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
-
خیر، محمد
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
-
خیر، محمد
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
-
خیر، محمد
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
-
خیراله بیاتیانی، غلامرضا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
ر
-
رحمت جو، ریحانه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
-
رسولی، رویا
مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
-
رضائی، زهرا
نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
-
رضایی، آذرمیدخت
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
-
رضایی، اذرمیدخت
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
-
رضایی، اذرمیدخت
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
-
رضایی، اذرمیدخت
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
-
رضایی، اذرمیدخت
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
-
رضایی، اذرمیدخت
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
ز
-
زارع، فاطمه
ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
س
-
سامانی، سیامک
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
-
سامانی، سیامک
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
-
سامانی، سیامک
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
-
سامانی، سیامک
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
-
سامانی، سیامک
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
-
سامانی، سیامک
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
-
سلیم حقیقی، فاطمه
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
-
سماوی، سید عبدالهادی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
-
سماوی، سید عبدالوهاب
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
-
سهرابی، نادره
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
-
سهرابی، نادره
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
-
سهرابی، نادره
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
-
سهرابی، نادره
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
ش
-
شمشیری، بابک
بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقولهی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
ص
-
صداقتی فرد، مجتبی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
-
صدوقی، مجید
خوشهبندی رفتار قلدری دانشآموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
ع
-
عبادالهی، مینا
تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
-
عباسی، نرجس
رابطه بین کنترل روانشناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]
-
عراقیان، شیما
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
-
عزیزی، ریحانه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
-
عسکری، آزاده
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
-
عسگری، پرویز
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
غ
-
غضنفری، فیروزه
بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
-
غلامی، فریده
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
ف
-
فتح، نجمه
نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
-
فدوی، محبوبه سادات
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
-
فرزین، رحیم
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
ق
-
قلی زاده، آذر
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
-
قنبری، فاطمه
اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
ک
-
کاظمی، سلطانعلی
تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
-
کاظمی، سلطانعلی
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
-
کاظمی، سلطانعلی
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
-
کاظمی، سلطانعلی
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
-
کاظمی، سلطانعلی
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
-
کاظمی، سلطانعلی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
-
کاظمی، سلطانعلی
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
-
کاظمی، سلطانعلی
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
-
کرسوی، سیماسادات
خوشهبندی رفتار قلدری دانشآموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
-
کرمی، امیر
بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
-
کشتورز کندازی، احسان
نقش واسطه ای خودنظمجویی تحصیلی در رابطه ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
-
کمری، سامان
بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقولهی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
-
کورش نیا، مریم
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
-
کوروش نیا، مریم
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
-
کوروش نیا، مریم
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
م
-
ماردپور، علیرضا
اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
-
محمدزاده، مریم
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
-
محمدی، مسعود
ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
-
محمودی، آرمین
اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
-
معنوی پور، داود
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
-
مقدم، اعظم
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
-
مهریار، امیر هوشنگ
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
-
موسوی، شکوفه
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
ن
-
نادری، فرح
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
-
نجات، حمید
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
-
نجارپوریان، سمانه
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
-
نسابه، سید محمدحسن
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
-
نظیری، قاسم
اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
-
نعامی، عبدالزهرا
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
-
نقش، زهرا
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
-
نوری ثمرین، شهرام
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
-
نوعی، شیرین
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
ه
-
هاشمی، سید اسماعیل
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
ی
-
یگانه راد، نسرین
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
-
یوسفی، فریده
رابطه بین کنترل روانشناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد