نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
  • آموزش مدیریت رفتاری والدین مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]
  • آموزش نظریه ذهن اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]

ا

  • اختلال شخصیت مرزی ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • اختلال کم توجهی/ بیش فعالی اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
  • اختلال نقص توجه-بیش فعالی اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • ادارک از جو مدرسه تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • ادراک دانش آموزان از جومدرسه بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • ادراک درد نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • ادراک کلاس بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • استفاده از راهبردهای خواندن تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • اسکیزوفرنیا مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • اسلام بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • اضطراب اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • اضطراب اجتماعی بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • اعتبار ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
  • اعتبار ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018 [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 141-158]
  • اعتباریابی ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • اعضای هیأت علمی ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • الگوهای ارتباطی خانواده بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • امید تحصیلی مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • انسان بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • انگیزش پیشرفت بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • اهمال کاری تحصیلی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • اهمال کاری تحصیلی بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • اوباشگری در محیط کار رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]

ب

  • باورهای انگیزشی تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • باورهای فراشناختی مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • بهبود کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • بهداشت روان بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 35-52]
  • بهزیستی روانشناختی مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]

پ

  • پایایی بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • پرخاشگری ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • پرسشنامه ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • پرسشنامه تفکر هوس بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]

ت

  • تاب‌آوری مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • تحلیل اکتشافی روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • تحلیل عاملی اکتشافی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • تحمل آشفتگی مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • تحمل ابهام مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • ترجیح اجتماعی خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
  • تصمیم‏ گیری متمرکز رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
  • تنظیم شناختی هیجان رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]

ج

  • جهت گیری مذهبی بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • جو عاطفی خانواده مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-114]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک شده نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]

خ

  • خود-ادراکی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • خود پنداره اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • خودپنداره تحصیلی تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • خودتمایزیافتگی اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • خود تنظیمی تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • خود تنظیمی تحصیلی بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]
  • خودشیفتگی مرضی ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • خودکارآمدی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • خودکارآمدی تحصیلی مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • خودنظم‌جویی تحصیلی نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]

د

  • دانش آموزان ششم مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • دانش آموزان متوسطه مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • دانش آموزان ناتوان یادگیری اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 71-88]
  • درد مزمن نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • درگیری تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • درمان کوتاه‌مدت راه‌حل‌محور مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • درمان مبتنی بر ذهنی سازی اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
  • دوقطبی مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
  • ذهن آگاهی ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • راهبردهای شناختی مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • رضایت زناشویی اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
  • رفتار اجتماعی خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
  • رفتار غیرمولد تحصیلی نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 95-120]
  • رفتارهای پرخطر مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • روابط موضوعی ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • روان سنجی تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • روان شناسی بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • روایی بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • روایی ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
  • روایی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018 [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 141-158]
  • روایی سازه روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
  • روایی همگرا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • روایی واگرا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]

ز

  • زنان دارای همسر معتاد اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • زنان سرپرست خانوار اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • زوج درمانی مثبت نگر مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • سازگاری زناشوئی مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-72]
  • سکوت سازمانی رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]
  • سلامت اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-16]
  • سیاهه شادکامی کودکان مدرسه (SCHI) روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]

ش

  • شایستگی اجتماعی خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
  • شرم ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]
  • شفقت مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • شفقت به خود اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • شفقت ورزی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • شناخت تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]

ط

  • طرحواره درمانی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 89-112]
  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • طرحواره های ناسازگار اولیه اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]

ع

  • عزت نفس ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 113-140]

ف

  • فرا شناخت تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 1-26]
  • فراشناخت مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 17-34]
  • فرسودگی شغلی رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 73-87]

ق

  • قربانی خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]
  • قلدری خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-14]

ک

  • کارراهه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]
  • کنترل خشم اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 49-66]
  • کنترل روان-شناختی والدین رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]
  • کودک ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 71-84]
  • کیفیت زندگی اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 151-172]
  • کیفیت زندگی اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 53-70]

ل

  • لنگرگاه شغلی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 193-210]

م

  • متغیرهای خانوادگی مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 115-132]
  • مثبت اندیشی بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • مثبت نگری بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 173-192]
  • مدل مقیاس رتبه‌بندی راش-اندریچ (RSM) تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • مشغولیت تحصیلی تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • مصاحبه انگیزشی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • معنای زندگی مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 121-138]
  • مقیاس فعالسازی/بازداری رفتاری بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 67-80]
  • منبع کنترل مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 41-70]
  • منبع کنترل بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 88-98]
  • مهارت‌های اجتماعی و اختلال‌ یادگیری نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]

ن

  • ناگویی خلقی نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 27-40]
  • ناگویی خلقی بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • نشاط ذهنی بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • نشاط ذهنی رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 15-31]
  • نظام ارزشی ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 85-114]
  • نظریه ذهن نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]
  • نظریه سوال-پاسخ تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 19-36]
  • نوجوانان تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]
  • نوجوانان اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 81-94]
  • نیازهای پایه روان‌شناختی بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 132-145]

و

  • وابستگی به تلفن همراه بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 115-131]
  • والدگری ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [دوره 11، شماره 40، 1399، صفحه 133-150]
  • ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018 [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 141-158]

ه

  • همسانی درونی روایی و همسانی درونی سیاهه شادکامی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 11، شماره 39، 1399، صفحه 37-48]
  • هوش هیجانی نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 32-47]

ی

  • یادگیری مشارکتی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]
  • یادگیری معکوس مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 48-58]