نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون باورهای غیرمنطقی هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
  • آزمون قیاس رمزگونه ویژگی‌های روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • آموزش تفکر مثبت اثر بخشی آموزش تفکر مثبت بر کیفیت زندگی زنان در شهرستان قشم [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 57-67]
  • آموزش والدین تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]

ا

  • ابعاد شخصیتی نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
  • اثربخشی مرکز مشاوره ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
  • استرس رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
  • اصفهان آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • اعتماد به خود ویژگی‌های روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • افسردگی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]
  • افسردگی اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
  • انتظار از سازمان الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
  • انعطاف پذیری پذیری خانواده رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
  • انگیزش ایمنی اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]

ب

  • بخشایش نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
  • بهزیستی روانشناختی نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]

پ

  • پایایی بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
  • پایایی آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • پرسشنامه والدگری آلاباما کفایت شاخص های روانسجی نسخه‏ی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
  • پیام های غیرکلامی بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
  • پیشرفت تحصیلی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]

ت

  • تاب آوری خانواده رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
  • تحلیل رفتار متقابل اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]
  • تحلیل عوامل ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
  • تعهد سازمانی الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
  • تکانشگری ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
  • تلاش ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]

ج

  • جهت گیری عملکردی ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
  • جو ایمنی اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]

ح

  • حالات شخصیتی اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]

خ

  • خانواده رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
  • خلق اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
  • خودارزشمندی آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]

د

  • دانش آموزان آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]

ر

  • رتبه درصدی هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
  • رضایت شغلی الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
  • رفتارهای خشم آلود تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
  • رفتارهای غیراخلاقی الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
  • روانشناسی نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
  • روانشناسی اسلامی نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
  • روایی بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
  • روایی آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • روزنبرگ بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
  • روش حل مسأله کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بین‌فردی در کاهش رفتارهای مشکل‌ساز دانش‌آموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]

ز

  • زوج های در آستانه طلاق رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
  • زوج های عادی رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]

س

  • ساختار تاییدی بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
  • سبک مقابله با استرس رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
  • سبک های پردازش هویت پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]
  • سبک‌های دفاعی رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
  • سبک های فرزندپروری تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
  • سبک‌های هویت ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
  • سر سختی روان شناختی رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
  • سرطان اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]

ش

  • شاخص های روان سنجی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
  • شاخص های روانسنجی کفایت شاخص های روانسجی نسخه‏ی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
  • شادکامی پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]
  • شخصیت اصیل بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
  • شکست عاطفی اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]
  • شیشه اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
  • شیوه مقابله با تعارض نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]

ط

  • طرحواره های شناختی ناسازگار نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]

ع

  • عزت نفس بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
  • عزت نفس جمعی آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
  • عملکرد ایمنی اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]

ف

  • فرآیند و محتوای خانواده نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]
  • فرصت اعتراض به بی عدالتی الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
  • فلسفه نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
  • فلسفه اسلامی نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]

ق

  • قرارداد روانی الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیل‌کننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]

ک

  • کودکان پیش دبستان اثربخشی آموزش مهارت‌های شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]
  • کودکان کم توان ذهنی کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بین‌فردی در کاهش رفتارهای مشکل‌ساز دانش‌آموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
  • کیفیت ارتباط در خانواده رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
  • کیفیت زندگی اثر بخشی آموزش تفکر مثبت بر کیفیت زندگی زنان در شهرستان قشم [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 57-67]

م

  • مدل توضیحی ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
  • مشکلات رفتاری کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بین‌فردی در کاهش رفتارهای مشکل‌ساز دانش‌آموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش مهارت‌های شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]
  • معنا درمانی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]
  • معنویت خانواده رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
  • مقیاس تکانشگری بارت (11) ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
  • مکانیسم‌های دفاعی رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
  • منزلت‌های هویت تحصیلی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
  • مهارت حل مسئله تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
  • مهارتهای ارتباطی بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
  • مهارت‌های شناختی کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بین‌فردی در کاهش رفتارهای مشکل‌ساز دانش‌آموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
  • مهارت های شناختی رفتاری اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
  • مهارت‌های فرزندپروری اثربخشی آموزش مهارت‌های شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]

ن

  • نقش واسطه ای نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
  • نگرش اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
  • نمره های استاندارد Z هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]

و

  • والدگری کفایت شاخص های روانسجی نسخه‏ی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
  • وجدانی بودن اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]
  • ویژگی های روانسنجی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
  • ویژگی های شخصیتی رابطه ویژگی های شخصیتی با هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید در کارخانه های لبنی شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 69-81]

ه

  • هدف موفقیت ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
  • هنجاریابی هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
  • هوش هیجانی بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
  • هوش هیجانی رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
  • هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید رابطه ویژگی های شخصیتی با هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید در کارخانه های لبنی شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 69-81]
  • هویت یابی پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]