آ
-
آزمون باورهای غیرمنطقی
هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
-
آزمون قیاس رمزگونه
ویژگیهای روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
آموزش تفکر مثبت
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت بر کیفیت زندگی زنان در شهرستان قشم [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 57-67]
-
آموزش والدین
تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
ا
-
ابعاد شخصیتی
نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
-
اثربخشی مرکز مشاوره
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
-
استرس
رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
-
اصفهان
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
اعتماد به خود
ویژگیهای روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
افسردگی
اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]
-
افسردگی
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
-
انتظار از سازمان
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
-
انعطاف پذیری پذیری خانواده
رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
-
انگیزش ایمنی
اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]
ب
-
بخشایش
نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
-
بهزیستی روانشناختی
نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
پ
-
پایایی
بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
-
پایایی
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
پرسشنامه والدگری آلاباما
کفایت شاخص های روانسجی نسخهی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
-
پیام های غیرکلامی
بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
-
پیشرفت تحصیلی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه منزلتهای هویت تحصیلی در دانشآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
ت
-
تاب آوری خانواده
رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
-
تحلیل رفتار متقابل
اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]
-
تحلیل عوامل
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
-
تعهد سازمانی
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
-
تکانشگری
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
-
تلاش
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
ج
-
جهت گیری عملکردی
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
-
جو ایمنی
اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]
ح
-
حالات شخصیتی
اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]
خ
-
خانواده
رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
-
خلق
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
-
خودارزشمندی
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
د
-
دانش آموزان
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
ر
-
رتبه درصدی
هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
-
رضایت شغلی
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
-
رفتارهای خشم آلود
تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
-
رفتارهای غیراخلاقی
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
-
روانشناسی
نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
-
روانشناسی اسلامی
نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
-
روایی
بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
-
روایی
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی آزمون قیاس رمزگونه (EA) [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
روزنبرگ
بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
-
روش حل مسأله
کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بینفردی در کاهش رفتارهای مشکلساز دانشآموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
ز
-
زوج های در آستانه طلاق
رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
-
زوج های عادی
رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
س
-
ساختار تاییدی
بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
-
سبک مقابله با استرس
رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
-
سبک های پردازش هویت
پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]
-
سبکهای دفاعی
رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
-
سبک های فرزندپروری
تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
-
سبکهای هویت
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه منزلتهای هویت تحصیلی در دانشآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
-
سر سختی روان شناختی
رابطه سرسختی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده با سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-18]
-
سرطان
اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]
ش
-
شاخص های روان سنجی
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
-
شاخص های روانسنجی
کفایت شاخص های روانسجی نسخهی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
-
شادکامی
پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]
-
شخصیت اصیل
بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 89-100]
-
شکست عاطفی
اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-21]
-
شیشه
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
-
شیوه مقابله با تعارض
نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]
ط
-
طرحواره های شناختی ناسازگار
نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]
ع
-
عزت نفس
بررسی ساختار تاییدی مدل دو عاملی نسخه فارسی مقیاس عزت نفس روزنبرگ [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 33-43]
-
عزت نفس جمعی
آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 87-98]
-
عملکرد ایمنی
اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]
ف
-
فرآیند و محتوای خانواده
نقش واسطه ای طرحواره های شناختی ناسازگار در ارتباط با فرآیند و محتوای خانواده و شیوه های مقابله با تعارض نوجوانان [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 19-35]
-
فرصت اعتراض به بی عدالتی
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
-
فلسفه
نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
-
فلسفه اسلامی
نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 31-44]
ق
-
قرارداد روانی
الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 45-62]
ک
-
کودکان پیش دبستان
اثربخشی آموزش مهارتهای شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]
-
کودکان کم توان ذهنی
کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بینفردی در کاهش رفتارهای مشکلساز دانشآموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
-
کیفیت ارتباط در خانواده
رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
-
کیفیت زندگی
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت بر کیفیت زندگی زنان در شهرستان قشم [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 57-67]
م
-
مدل توضیحی
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
-
مشکلات رفتاری
کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بینفردی در کاهش رفتارهای مشکلساز دانشآموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
-
مشکلات رفتاری
اثربخشی آموزش مهارتهای شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]
-
معنا درمانی
اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برکاهش افسردگی بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 37-46]
-
معنویت خانواده
رابطه ی بین معنویت خانواده با تاب آوری آن، با واسطه گری کیفیت ارتباط در خانواده [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 63-79]
-
مقیاس تکانشگری بارت (11)
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی یازدهمین ویرایش مقیاس تکانشگری بارت [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 23-34]
-
مکانیسمهای دفاعی
رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
-
منزلتهای هویت تحصیلی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه منزلتهای هویت تحصیلی در دانشآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
-
مهارت حل مسئله
تأثیر آموزش روش تربیتی مبتنی بر حل مسئله بر روش فرزندپروری و رفتارهای خشمگینانه والدین [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 45-56]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
-
مهارتهای شناختی
کاربرد آموزش برنامه حل مسأله بینفردی در کاهش رفتارهای مشکلساز دانشآموزان دیرآموز: مطالعه تک آزمودنی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 55-71]
-
مهارت های شناختی رفتاری
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
-
مهارتهای فرزندپروری
اثربخشی آموزش مهارتهای شیوه فرزندپروری بر مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان 6-4 ساله [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 17-32]
ن
-
نقش واسطه ای
نقش واسطه ای بخشایش در رابطه ی ویژگی های شخصیتی و بهزیستی روان شناختی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 1-16]
-
نگرش
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 81-99]
-
نمره های استاندارد Z
هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
و
-
والدگری
کفایت شاخص های روانسجی نسخهی فارسی فرم کودکان [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 17-29]
-
وجدانی بودن
اثر جو ایمنی و صفت شخصیتی وجدانی بودن بر عملکرد ایمنی با میانجی گری انگیزش ایمنی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 101-116]
-
ویژگی های روانسنجی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه منزلتهای هویت تحصیلی در دانشآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 5، 1391، صفحه 1-15]
-
ویژگی های شخصیتی
رابطه ویژگی های شخصیتی با هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید در کارخانه های لبنی شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 69-81]
ه
-
هدف موفقیت
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنان به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 99-120]
-
هنجاریابی
هنجاریابی آزمون باورهای غیرمنطقی اهواز(4IBT-A) [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 73-87]
-
هوش هیجانی
بررسی اثرآموزش هوش هیجانی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 35-53]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دربین زوج های در آستانه طلاق و عادی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 47-61]
-
هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید
رابطه ویژگی های شخصیتی با هوش هیجانی و رفتارهای ضدتولید در کارخانه های لبنی شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1391، صفحه 69-81]
-
هویت یابی
پیش بینی شادکامی بر اساس سبک پردازش هویت [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد