ا
-
ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]
-
ابعاد سرشت منش
نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
-
اثربخشی عملکرد
اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
-
اختلال شخصیت مرزی
نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
-
اراده
آمادهسازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
-
اعتباریابی
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
-
افسردگی
اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]
-
امید درمانی
اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]
-
انسان سالم
پیش درآمدی بر نظریه«روانشناسی و تعلیم و تربیت فطرتگرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
-
انسان کامل
پیش درآمدی بر نظریه«روانشناسی و تعلیم و تربیت فطرتگرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
ب
-
باند آلفا
نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
-
باورهای تدریس
ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
-
باورهای معرفت شناختی
ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
-
برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین
اثربخشی آموزش"برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین" بر افزایش رضایت زناشویی زنان [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 39-48]
پ
-
پایایی
آمادهسازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
-
پرسشنامه
آمادهسازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
-
پرسشنامه کیفیت زندگی (SF-36)
تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]
ت
-
تاب آوری
رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]
-
تحلیل عاملی
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
-
تعلیم و تربیت
پیش درآمدی بر نظریه«روانشناسی و تعلیم و تربیت فطرتگرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
-
تعهد سازمانی
ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
-
تعهد مذهبی
بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]
-
تمایز هیجانی
نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
-
تنیدگی تحصیلی ادراک شده
رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
خ
-
خودکارآمدی اجتماعی
ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونههای مختلف خانواده در مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونههای مختلف خانواده در مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
-
خودکارآمدی عاطفی
ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونههای مختلف خانواده در مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
د
-
دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]
ر
-
رضایت زناشویی زنان
اثربخشی آموزش"برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین" بر افزایش رضایت زناشویی زنان [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 39-48]
-
رفتار چالشانگیز
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
-
روانشناسی
پیش درآمدی بر نظریه«روانشناسی و تعلیم و تربیت فطرتگرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
-
روایی
آمادهسازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
ز
-
زنان دارای همسر معتاد
اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]
س
-
سلامت روانی
بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]
ش
-
شایستگی های تدریس
ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
ع
-
عملکرد شغلی
بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
-
فرسودگی شغلی
ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
-
فطرت گرا
پیش درآمدی بر نظریه«روانشناسی و تعلیم و تربیت فطرتگرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
ک
-
کارآمدی پردازش
اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
-
کارکرد بازداری
اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
-
کیفیت زندگی
تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]
-
کیفیت زندگی کاری
ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
ل
-
لوب فورنتال
نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
م
-
مادر
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
-
مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده
ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونههای مختلف خانواده در مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
-
مدل توضیحی
ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
-
مدیریت شناختی- رفتاری(CBM)
تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]
ن
-
نیازهای ویژه
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
و
-
ویژگی های شخصیت
رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
ه
-
هوش هیجانی
رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد