نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]
  • ابعاد سرشت منش نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
  • اثربخشی عملکرد اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
  • اختلال شخصیت مرزی نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
  • اراده آماده‌سازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
  • اعتباریابی اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
  • افسردگی اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]
  • امید درمانی اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]
  • انسان سالم پیش درآمدی بر نظریه«روان‌شناسی و تعلیم و تربیت فطرت‌گرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
  • انسان کامل پیش درآمدی بر نظریه«روان‌شناسی و تعلیم و تربیت فطرت‌گرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]

ب

  • باند آلفا نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
  • باورهای تدریس ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
  • باورهای معرفت شناختی ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
  • برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین اثربخشی آموزش"برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین" بر افزایش رضایت زناشویی زنان [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 39-48]

پ

  • پایایی آماده‌سازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
  • پرسشنامه آماده‌سازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]
  • پرسشنامه کیفیت زندگی (SF-36) تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]

ت

  • تاب آوری رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]
  • تحلیل عاملی اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
  • تعلیم و تربیت پیش درآمدی بر نظریه«روان‌شناسی و تعلیم و تربیت فطرت‌گرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
  • تعهد سازمانی ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
  • تعهد مذهبی بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]
  • تمایز هیجانی نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]
  • تنیدگی تحصیلی ادراک شده رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]

خ

  • خودکارآمدی اجتماعی ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونه‏های مختلف خانواده در مدل بافت‏نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
  • خودکارآمدی تحصیلی ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونه‏های مختلف خانواده در مدل بافت‏نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
  • خودکارآمدی عاطفی ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونه‏های مختلف خانواده در مدل بافت‏نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]

ر

  • رضایت زناشویی زنان اثربخشی آموزش"برنامه سیستماتیک ارتباط زوجین" بر افزایش رضایت زناشویی زنان [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 39-48]
  • رفتار چالش‌انگیز اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
  • روانشناسی پیش درآمدی بر نظریه«روان‌شناسی و تعلیم و تربیت فطرت‌گرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]
  • روایی آماده‌سازی و تحلیل عاملی آزمون ایرانی قدرت اراده [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 1-19]

ز

  • زنان دارای همسر معتاد اثربخشی آموزش امید درمانی بر کاهش میزان افسردگی در زنان دارای همسر معتاد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 25-38]

س

  • سلامت روانی بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]

ش

  • شایستگی های تدریس ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]

ع

  • عملکرد شغلی بررسی نقش واسطه گری سلامت روانی در رابطه بین تعهد مذهبی با عملکرد شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 65-79]

ف

  • فرسودگی تحصیلی رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]
  • فرسودگی شغلی ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
  • فطرت گرا پیش درآمدی بر نظریه«روان‌شناسی و تعلیم و تربیت فطرت‌گرا» [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 81-108]

ک

  • کارآمدی پردازش اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
  • کارکرد بازداری اضطراب و عملکرد شناختی: اثر شرایط القای اضطراب بر کارکرد بازداری حافظه فعال [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 31-59]
  • کیفیت زندگی تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]
  • کیفیت زندگی کاری ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]

ل

  • لوب فورنتال نقش آلفای فرونتال و ابعاد سرشت منش در پیش بینی مشکلات بین فردی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با واسطه گری توانایی تمایز هیجانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-111]

م

  • مادر اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]
  • مدل بافت‌نگر فرآیند و محتوای خانواده ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونه‏های مختلف خانواده در مدل بافت‏نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-24]
  • مدل توضیحی ارائه مدل توضیحی باورهای معرفت شناختی و باورهای تدریس دبیران ریاضی منتخب کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-133]
  • مدیریت دانش ارائه مدل ساختاری پیش بینی ابعاد فرسودگی شغلی براساس کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 55-73]
  • مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) تاثیر آموزش مدیریت شناختی- رفتاری(CBM) بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد خوراسگان(اصفهان) [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 21-37]

ن

  • نیازهای ویژه اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 49-64]

و

  • ویژگی های شخصیت رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 75-92]

ه

  • هوش هیجانی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 109-128]