دوره و شماره: دوره 9، شماره 32، شهریور 1397، صفحه 1-220 
مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی

صفحه 109-130

مهدی محمدی؛ خاطره محمد جعفری؛ رحمت اله مرزوقی؛ مریم شفیعی؛ فریبا خوسبخت


بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم

صفحه 131-148

علی قاسمی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عربزاده


مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی

صفحه 161-180

رضوان رضوانی اصل؛ مهدی نمازی زاده؛ محمد کاظم واعظ موسوی