آلرژیمقایسه سبک های هویت، سبک های دفاعی و طرحواره های هیجانی در افراد عادی و افراد مبتلا به آلرژی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 37-54]
آموزش پیش از ازدواجتأثیر آموزش پیش از ازدواج مبتنی بر انتظارات زناشویی ایدهآلگرایانه بر کاهش انتظارات زناشویی ایدهآلگرایانه در زوجهای متقاضی ازدواج: یک مطالعهی تک موردی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 14-30]
آموزش تنظیم شناختی هیجانبررسی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان در بهبود عملکردهای روانی- اجتماعی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 25-36]
ا
اجتناب تجربهایاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربهای و اندیشهپردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 69-84]
ازدواج موفقتدوین مدل علی ازدواج موفق براساس سبک های دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطه ای تمایزیافتگی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 42-54]
استرس والدینیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان بر استرس والدینی و رضایت زناشویی در والدین کودکان مبتلا نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 107-120]
اسلامتحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 113-130]
اشتراکات ساختاریتحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 113-130]
اشتیاق شغلیمدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-16]
اضطراببررسی پیشایندها و پیامدهای اعتیاد شغلی در دبیران مرد مقطع متوسطه اول [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 105-120]
اضطراب اجتماعیمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز برشفقت بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 59-78]
اضطراب اجتماعیمدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 85-98]
افسردگیمقایسه اثربخشی درمان مصاحبه انگیزشی و ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افسردگی و بهبود کیفیت زندگی در مصرف کنندگان ماری جوانا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 35-48]
افسردگیمقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 53-68]
الگوی خلاقیت در تدریستهیه و تدوین الگوی یادگیری خلاق در ساختار برنامه درسی آموزش دوره متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 133-148]
امیدواریبررسی اثربخشی مداخله بازسازی پس ازطلاق فیشر بر خودپنداره و امیدواری زنان پس از طلاق [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 70-82]
انتظارات زناشویی ایدهآل گرایانهتأثیر آموزش پیش از ازدواج مبتنی بر انتظارات زناشویی ایدهآلگرایانه بر کاهش انتظارات زناشویی ایدهآلگرایانه در زوجهای متقاضی ازدواج: یک مطالعهی تک موردی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 14-30]
اندیشهپردازی خودکشیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربهای و اندیشهپردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 69-84]
انعطاف پذیریتبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطافپذیری روانشناختی و سبکهای دلبستگی با واسطهگری هیجانخواهی در دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 131-146]
ب
بخشش درمانیتدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانوادهی شیراز [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 69-90]
برنامه بازسازی پس از طلاقبررسی اثربخشی مداخله بازسازی پس ازطلاق فیشر بر خودپنداره و امیدواری زنان پس از طلاق [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 70-82]
پیش بینینقش حوز ه های طرحوارههای ناسازگار اولیه در پیش بینی انطباق پذیری مسیر شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 121-132]
ت
تاب آوریمقایسه آسیب شناسی خانواده در مدل فرایند و محتوا در خانواده های با تاب آوری بالا و پایین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 39-52]
تاب آوری تحصیلیمدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 17-38]
تجارب آسیبزامدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 85-98]
تحریک الکتریکی مستقیم مغزتاثیر تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم بر حافظه کاری کلامی کودکان با کم توانی ذهنی خفیف [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 49-58]
تمایزیافتگیتدوین مدل علی ازدواج موفق براساس سبک های دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطه ای تمایزیافتگی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 42-54]
تنظیم شناختی هیجاننقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 1-13]
تنظیم شناختی هیجاننقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه با ناگویی خلقی و رفتار والدینی بر مبنای نگرش به خوردن در دانش آموزان دختر [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 137-146]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان بر استرس والدینی و رضایت زناشویی در والدین کودکان مبتلا نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 107-120]
جواناننقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 1-13]
جو روانی اجتماعیمدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 17-38]
ح
حافظه کاری کلامیتاثیر تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم بر حافظه کاری کلامی کودکان با کم توانی ذهنی خفیف [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 49-58]
خ
خانواده درمانیتحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 113-130]
خشونت خانگیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربهای و اندیشهپردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 69-84]
خلاقیتتهیه و تدوین الگوی یادگیری خلاق در ساختار برنامه درسی آموزش دوره متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 133-148]
خود انتقادیمقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 53-68]
خودپندارهبررسی اثربخشی مداخله بازسازی پس ازطلاق فیشر بر خودپنداره و امیدواری زنان پس از طلاق [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 70-82]
خود تمایزگریطراحی و آزمون الگویی از رابطه نیرومندی من و سازگاری زوجین با میانجی گری خود میان بینی و تمایز یافتگی من در میان زوجین شهر شیراز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-14]
خودتنظیمیپیشبینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقتورزی، خودیابی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 99-112]
خود شفقت ورزیمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز برشفقت بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 59-78]
خودشفقتورزیپیشبینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقتورزی، خودیابی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 99-112]
خودشناختیبررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 147-162]
خودفریبیبررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 147-162]
خود میان بینیطراحی و آزمون الگویی از رابطه نیرومندی من و سازگاری زوجین با میانجی گری خود میان بینی و تمایز یافتگی من در میان زوجین شهر شیراز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-14]
خودیابی و ذهنآگاهیپیشبینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقتورزی، خودیابی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 99-112]
د
درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شققتمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز برشفقت بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 59-78]
درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقتمقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمالگرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 114-130]
درمان فراتشخیصیمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و درمان فراتشخیصی در افزایش رضایت از زندگی در پرستاران شاغل در بیمارستان های تأمین اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 55-69]
درمان فراتشخیصی یکپارچهاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربهای و اندیشهپردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 69-84]
درمان ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاریمقایسه اثربخشی درمان مصاحبه انگیزشی و ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افسردگی و بهبود کیفیت زندگی در مصرف کنندگان ماری جوانا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 35-48]
درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 53-68]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و درمان فراتشخیصی در افزایش رضایت از زندگی در پرستاران شاغل در بیمارستان های تأمین اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 55-69]
درمان مبتنی بر شفقتمقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمالگرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 114-130]
درمان متمرکز بر هیجانبررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش سازگاری زناشویی زوچ های ناسازگار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 163-172]
درمان مصاحبه انگیزشیمقایسه اثربخشی درمان مصاحبه انگیزشی و ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افسردگی و بهبود کیفیت زندگی در مصرف کنندگان ماری جوانا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 35-48]
دگر فریبیبررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 147-162]
دلبستگی ناایمنمدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 85-98]
ذ
ذهن آگاهیمدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 85-98]
ذهنی سازیمدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 85-98]
ر
رضایت از زندگیمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و درمان فراتشخیصی در افزایش رضایت از زندگی در پرستاران شاغل در بیمارستان های تأمین اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 55-69]
رضایت زناشوییاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان بر استرس والدینی و رضایت زناشویی در والدین کودکان مبتلا نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 107-120]
رفتارهای پرخطرمدل ساختاری رفتارهای پرخطر بر اساس سبک های پردازش هویت با میانجیگری فرسودگی تحصیلی در نوجوانان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 91-104]
رفتار والدیننقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه با ناگویی خلقی و رفتار والدینی بر مبنای نگرش به خوردن در دانش آموزان دختر [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 137-146]
روش تدریستهیه و تدوین الگوی یادگیری خلاق در ساختار برنامه درسی آموزش دوره متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 133-148]
روش گاتمنمقایسه تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر زوجدرمانی به شیوه گاتمن و سیستمی-رفتاری بر صمیمیت زناشویی زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 15-34]
رویکرد تحلیل تبادلیاثربخشی مشاوره با رویکرد تحلیل تبادلی بر سازگاری فردی و اجتماعی و سبک های حل مساله دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 93-106]
ز
زنان مطلقهبررسی اثربخشی مداخله بازسازی پس ازطلاق فیشر بر خودپنداره و امیدواری زنان پس از طلاق [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 70-82]
زندگی ارزشمندمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز برشفقت بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 59-78]
زوج های ناسازگاربررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش سازگاری زناشویی زوچ های ناسازگار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 163-172]
زوجین غیربالینیمقایسه اثربخشی زوجدرمانی شناختی-رفتاری و زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ارتقای کیفیت زناشویی زوجین غیربالینی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 100-113]
س
سازگاری زناشوییمدل یابی ساختاری بین باورهای ارتباطی با سازگاری زناشویی از طریق میانجیگری مهارگری زناشویی در زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 80-92]
سازگاری زناشوییبررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش سازگاری زناشویی زوچ های ناسازگار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 163-172]
سازگاری زناشویی. زوجینطراحی و آزمون الگویی از رابطه نیرومندی من و سازگاری زوجین با میانجی گری خود میان بینی و تمایز یافتگی من در میان زوجین شهر شیراز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-14]
سازگاری فردی و اجتماعیاثربخشی مشاوره با رویکرد تحلیل تبادلی بر سازگاری فردی و اجتماعی و سبک های حل مساله دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 93-106]
سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامیارائه مدلی جهت کاهش فرسودگی شغلی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 55-68]
سالمندانطراحی مدل سلامت جسمانی-روانی در اوقات فراغت سالمندی بر اساس شاخص های سلامت روان [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 1-12]
سبک دلبستگیمدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 17-38]
سبکهای پردازش هویتمدل ساختاری رفتارهای پرخطر بر اساس سبک های پردازش هویت با میانجیگری فرسودگی تحصیلی در نوجوانان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 91-104]
سبک های حل مسالهاثربخشی مشاوره با رویکرد تحلیل تبادلی بر سازگاری فردی و اجتماعی و سبک های حل مساله دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 93-106]
سبکهای-دفاعیمقایسه سبک های هویت، سبک های دفاعی و طرحواره های هیجانی در افراد عادی و افراد مبتلا به آلرژی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 37-54]
سبکهای دلبستگیتدوین مدل علی ازدواج موفق براساس سبک های دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطه ای تمایزیافتگی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 42-54]
سبک های دلبستگیتبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطافپذیری روانشناختی و سبکهای دلبستگی با واسطهگری هیجانخواهی در دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 131-146]
سبکهای-هویتمقایسه سبک های هویت، سبک های دفاعی و طرحواره های هیجانی در افراد عادی و افراد مبتلا به آلرژی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 37-54]
سبک های هویتمدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 17-38]
سرکوبگریبررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 147-162]
سلامت جسمانیطراحی مدل سلامت جسمانی-روانی در اوقات فراغت سالمندی بر اساس شاخص های سلامت روان [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 1-12]
سلامت خانواده اصلیالگوی معادلات ساختاری در رابطه بین گرایش به طلاق با مهارت های ارتباطی و سلامت خانواده اصلی با نقش واسطه ای صمیمیت زناشویی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 131-143]
سلامت روانیطراحی مدل سلامت جسمانی-روانی در اوقات فراغت سالمندی بر اساس شاخص های سلامت روان [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 1-12]
سیستمی-رفتاریمقایسه تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر زوجدرمانی به شیوه گاتمن و سیستمی-رفتاری بر صمیمیت زناشویی زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 15-34]
ش
شفقت درمانیمقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 53-68]
ص
صمیمت زناشوییمقایسه تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر زوجدرمانی به شیوه گاتمن و سیستمی-رفتاری بر صمیمیت زناشویی زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 15-34]
صمیمیت زناشوییالگوی معادلات ساختاری در رابطه بین گرایش به طلاق با مهارت های ارتباطی و سلامت خانواده اصلی با نقش واسطه ای صمیمیت زناشویی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 131-143]
صمیمیت زناشوییتدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانوادهی شیراز [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 69-90]
ط
طرحواره درمانیتدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانوادهی شیراز [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 69-90]
طرحواره درمانی بخشش محورتدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانوادهی شیراز [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 69-90]
طرحوارههای ناسازگارنقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 1-13]
طرحوارههای-هیجانیمقایسه سبک های هویت، سبک های دفاعی و طرحواره های هیجانی در افراد عادی و افراد مبتلا به آلرژی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 37-54]
طلاقبررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 147-162]
عدم تحمل بلاتکلیفیمقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمالگرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 114-130]
علائم جسمانیبررسی پیشایندها و پیامدهای اعتیاد شغلی در دبیران مرد مقطع متوسطه اول [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 105-120]
علائم سردرد اولیهمقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمالگرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 114-130]
عواطف منفینقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 1-13]
ف
فرسودگی تحصیلیمدل ساختاری رفتارهای پرخطر بر اساس سبک های پردازش هویت با میانجیگری فرسودگی تحصیلی در نوجوانان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 91-104]
فرسودگی شغلی کارکنانارائه مدلی جهت کاهش فرسودگی شغلی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 55-68]
ک
کاهش فرسودگی شغلیارائه مدلی جهت کاهش فرسودگی شغلی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 55-68]
کلیدواژه: زوجدرمانیمقایسه تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر زوجدرمانی به شیوه گاتمن و سیستمی-رفتاری بر صمیمیت زناشویی زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 15-34]
کمالگراییمقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمالگرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 114-130]
کمالگراییبررسی پیشایندها و پیامدهای اعتیاد شغلی در دبیران مرد مقطع متوسطه اول [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 105-120]
کمالگرایی مثبتمدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-16]
کمالگرایی منفیمدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-16]
کم توانی ذهنی خفیفتاثیر تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم بر حافظه کاری کلامی کودکان با کم توانی ذهنی خفیف [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 49-58]
کیفیت زناشوییمقایسه اثربخشی زوجدرمانی شناختی-رفتاری و زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ارتقای کیفیت زناشویی زوجین غیربالینی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 100-113]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان مصاحبه انگیزشی و ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افسردگی و بهبود کیفیت زندگی در مصرف کنندگان ماری جوانا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 35-48]
کیفیت زندگیبررسی پیشایندها و پیامدهای اعتیاد شغلی در دبیران مرد مقطع متوسطه اول [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 105-120]
گ
گرایش به رفتار پرخطرتبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطافپذیری روانشناختی و سبکهای دلبستگی با واسطهگری هیجانخواهی در دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 131-146]
گرایش به طلاقالگوی معادلات ساختاری در رابطه بین گرایش به طلاق با مهارت های ارتباطی و سلامت خانواده اصلی با نقش واسطه ای صمیمیت زناشویی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 131-143]
م
ماتریکس درمان پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز برشفقت بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 59-78]
مدل فرایند و محتوامقایسه آسیب شناسی خانواده در مدل فرایند و محتوا در خانواده های با تاب آوری بالا و پایین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 39-52]
مصرف کنندگان ماری جوانامقایسه اثربخشی درمان مصاحبه انگیزشی و ماتریکس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افسردگی و بهبود کیفیت زندگی در مصرف کنندگان ماری جوانا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 35-48]
مقطع متوسطهتهیه و تدوین الگوی یادگیری خلاق در ساختار برنامه درسی آموزش دوره متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 133-148]
مهارت های اجتماعیبررسی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان در بهبود عملکردهای روانی- اجتماعی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 25-36]
مهارت های ارتباطیالگوی معادلات ساختاری در رابطه بین گرایش به طلاق با مهارت های ارتباطی و سلامت خانواده اصلی با نقش واسطه ای صمیمیت زناشویی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 131-143]
مهارگری زناشوییمدل یابی ساختاری بین باورهای ارتباطی با سازگاری زناشویی از طریق میانجیگری مهارگری زناشویی در زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 80-92]
مینوچینتحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 113-130]
ناگویی خلقینقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه با ناگویی خلقی و رفتار والدینی بر مبنای نگرش به خوردن در دانش آموزان دختر [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 137-146]
نظریه داده بنیادطراحی مدل سلامت جسمانی-روانی در اوقات فراغت سالمندی بر اساس شاخص های سلامت روان [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 1-12]
نقص توجه/بیش فعالیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان بر استرس والدینی و رضایت زناشویی در والدین کودکان مبتلا نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 107-120]
نگرش به خوردننقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه با ناگویی خلقی و رفتار والدینی بر مبنای نگرش به خوردن در دانش آموزان دختر [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 137-146]
نیرومندی منطراحی و آزمون الگویی از رابطه نیرومندی من و سازگاری زوجین با میانجی گری خود میان بینی و تمایز یافتگی من در میان زوجین شهر شیراز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-14]
و
واژه های کلیدی: باورهای ارتباطیمدل یابی ساختاری بین باورهای ارتباطی با سازگاری زناشویی از طریق میانجیگری مهارگری زناشویی در زنان متاهل [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 80-92]
واژههای کلیدی: خودشناسی انسجامیپیشبینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقتورزی، خودیابی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 99-112]
ویژگیهای شخصیتیتدوین مدل علی ازدواج موفق براساس سبک های دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطه ای تمایزیافتگی [دوره 12، شماره 43، 1400، صفحه 42-54]
ه
هوشبررسی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان در بهبود عملکردهای روانی- اجتماعی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1400، صفحه 25-36]
هوش آزمای تهران استانفورد بینهتاثیر تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم بر حافظه کاری کلامی کودکان با کم توانی ذهنی خفیف [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 49-58]
هوش هیجانیمدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-16]
هیجان خواهیتبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطافپذیری روانشناختی و سبکهای دلبستگی با واسطهگری هیجانخواهی در دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 131-146]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد