آ
-
آسیبشناسی خانواده
بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوجهای شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
-
آموزش مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
-
آموزههای قرآن
راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
ا
-
اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19
روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانشآموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
-
اثر بخشی آموزش هوش معنوی
تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]
-
احساس کنترل
بررسی نقش میانجی نیازهای روانشناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
-
اختلال خودبیمارانگاری
طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگیهای شخصیتی بدبینی با واسطهگری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]
-
اختلال طیف اتُیسم
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
-
استرس حاد
بررسی نقش میانجی نیازهای روانشناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
-
اصلاح سبکزندگی
بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوجهای شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
-
اضطراب
راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
-
اعتبار
تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
-
اعتباریابی
طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
-
اعتیاد به اینترنت
برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
-
اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی
رابطه اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطهای دشواریهای بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]
-
الگوهای ارتباطی
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
-
الگوی مقابله با افسردگی
طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
-
امنیت سایبری
تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
-
انطباقپذیری
تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگیهای شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباقپذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
-
انعطاف پذیری روانشناختی
بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطافپذیری روانشناختی در دانشآموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]
ب
-
بازی درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
-
باورهای ضمنی هوش
تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگیهای شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباقپذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
-
بخشش
پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
-
برنامه آموزش فرزندپروری مثبت
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
-
برنامه درسی
طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوشهای چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
-
بسته آموزشی
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
-
بهبود روابط زوجین
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
پ
-
پاسخ استرس روانی
بررسی نقش میانجی سبک مقابلهای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
-
پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
-
پرخاشگری
بررسی نقش میانجی سبک مقابلهای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
-
پریشانی روانشناختی
بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطافپذیری روانشناختی در دانشآموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]
ت
-
تئوری انتخاب
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
-
تجارب معلمان
طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوشهای چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
-
تربیت حماسی
تحلیل روانشناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
-
تنظیم شناختی هیجان
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانههای اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
-
تنظیم شناختی هیجان
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
-
توافق جویی
پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
چ
-
چگونگی ادراک استرسورها
طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگیهای شخصیتی بدبینی با واسطهگری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]
ح
-
حافظه فعال
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
-
حساسیت اضطرابی
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانههای اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
-
حمایت اجتماعی
بررسی نقش میانجی نیازهای روانشناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
-
حمایت خانواده
بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطافپذیری روانشناختی در دانشآموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]
خ
-
خودتنظیمی
برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
-
خودشفقتورزی
تبیین خودشفقتورزی براساس سبکهای دلبستگی و کمالگرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
-
خود کارآمدی
برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
د
-
دانشآموزان دوره دوم ابتدایی
بررسی نقش میانجی سبک مقابلهای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
-
دانشآموزان دوره دوم متوسطه
طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
-
دانشآموزان نوجوان
روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانشآموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
-
دانیل گلمن
تحلیل روانشناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
-
درمان شناختی- رفتاری
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
-
درمان شناختی رفتاری گروهی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
-
دشواریهای بین فردی
رابطه اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطهای دشواریهای بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]
ر
-
راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
رابطه فرزندپروری ذهنآگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
-
رضایت از زندگی
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
-
رفتارایمنی
پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجیگری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
-
رفتار درمانی
راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
-
رفتارهای پرخطر
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
-
رفتارهای مدنی- تحصیلی
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
-
روابط والد- فرزندی
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
-
روایابی
روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانشآموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
-
روایی محتوایی
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
-
رویکرد قرآنی
تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]
ز
-
زوجدرمانی ایماگوتراپی
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
-
زوجدرمانی هیجانمدار
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
-
زوجین
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
س
-
ساختار عاملی
تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
-
سازگاری زناشوئی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
-
سبک مقابلهای مثبت و منفی
بررسی نقش میانجی سبک مقابلهای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
-
سبکهای دلبستگی
تبیین خودشفقتورزی براساس سبکهای دلبستگی و کمالگرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه فرزندپروری ذهنآگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
-
سرزندگی ذهنی
تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
-
سرعت پردازش
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
-
سرمایه های اجتماعی
تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
-
سطح چالشانگیزی
تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
-
سلامت
پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجیگری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
-
سلامت روان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
-
سلامت روان
تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]
-
سلامت روانی- جسمی و خوش بینی
پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
ش
-
شایستگی کارآفرینی
تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
-
شناخت درمانی
راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
-
شهر اردبیل
طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
-
شیوههای والدگری
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانههای اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
ع
-
عزت نفس
پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
ف
-
فرزندپروری ذهنآگاهانه
رابطه فرزندپروری ذهنآگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
-
فرهنگ و آگاهی
تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
ق
-
قلدری
اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
ک
-
کارکردهای اجرایی
رابطه اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطهای دشواریهای بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]
-
کارکنان صنایع معدنی
پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجیگری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
-
کمالگرایی سازگار
تبیین خودشفقتورزی براساس سبکهای دلبستگی و کمالگرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
-
کمالگرایی ناسازگار
تبیین خودشفقتورزی براساس سبکهای دلبستگی و کمالگرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
-
کیفیت تدریس
تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
-
کیفیت زندگی
برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
-
کیفیّت زندگی خانوادگی
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
گ
-
گسست اخلاقی
اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
-
گونهشناسی خانواده
بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوجهای شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
م
-
مدل ساختاری
طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوشهای چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
-
مدیریت رفتار
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
-
مدیریت رفتاری والدین
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
-
مشکلات رفتاری
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
-
معادلات ساختاری
برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
-
معلمان
بررسی نقش میانجی نیازهای روانشناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
-
معنای زندگی
تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگیهای شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباقپذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
-
مقیاس
روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانشآموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
-
منبع کنترل
پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجیگری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
-
مهارتهای تشخیصی
تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
-
میکله بوربا
تحلیل روانشناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
ن
-
نارسایی توجه-بیش فعالی
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
-
نشانگان اضطرابی
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانههای اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
-
نیازهای روانشناختی
بررسی نقش میانجی نیازهای روانشناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگیهای شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباقپذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
-
ویژگیهای شخصیتی بدبینی
طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگیهای شخصیتی بدبینی با واسطهگری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]
ه
-
هوش اخلاقی
تحلیل روانشناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
-
هوش معنوی
تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
-
هوشهای چندگانه
طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوشهای چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
-
هوش هیجانی
تحلیل روانشناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
-
هویت اخلاقی
اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
-
هیجانات پیشرفت
تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
-
هیجان اخلاقی
اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
ی
-
یکپارچگی
بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوجهای شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد