نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی خانواده بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوج‌های شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
  • آموزش مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
  • آموزه‌های قرآن راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]

ا

  • اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19 روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
  • اثر بخشی آموزش هوش معنوی تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]
  • احساس کنترل بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
  • اختلال خودبیمارانگاری طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگی‌های شخصیتی بدبینی با واسطه‌گری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]
  • اختلال طیف اتُیسم تأثیر برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
  • استرس حاد بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
  • اصلاح سبک‌زندگی بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوج‌های شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]
  • اضطراب راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
  • اعتبار تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
  • اعتباریابی طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
  • اعتیاد به اینترنت برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
  • اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی رابطه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطه‌ای دشواری‌های بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]
  • الگوهای ارتباطی مقایسه‌ اثربخشی درمان هیجان‌مدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
  • الگوی مقابله با افسردگی طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
  • امنیت سایبری تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
  • انطباق‏پذیری تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباق‌پذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
  • انعطاف پذیری روانشناختی بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطاف‌پذیری روانشناختی در دانش‌آموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]

ب

  • بازی درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
  • باورهای ضمنی هوش تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباق‌پذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
  • بخشش پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
  • برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت تأثیر برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
  • برنامه درسی طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
  • بسته آموزشی طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
  • بهبود روابط زوجین مقایسه‌ اثربخشی درمان هیجان‌مدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]

پ

  • پاسخ استرس روانی بررسی نقش میانجی سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
  • پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
  • پرخاشگری بررسی نقش میانجی سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
  • پریشانی روانشناختی بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطاف‌پذیری روانشناختی در دانش‌آموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]

ت

  • تئوری انتخاب طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
  • تجارب معلمان طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
  • تربیت حماسی تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانه‌های اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
  • تنظیم شناختی هیجان بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
  • توافق جویی پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]

چ

  • چگونگی ادراک استرسورها طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگی‌های شخصیتی بدبینی با واسطه‌گری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]

ح

  • حافظه فعال مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
  • حساسیت اضطرابی مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانه‌های اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
  • حمایت اجتماعی بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
  • حمایت خانواده بررسی رابطه حمایت خانواده با پریشانی روانشناختی با واسطه گری انعطاف‌پذیری روانشناختی در دانش‌آموزان متوسطه در کلاس های آنلاین [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 97-112]

خ

  • خودتنظیمی برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
  • خودشفقت‌ورزی تبیین خود‌شفقت‌ورزی براساس سبک‌های دلبستگی و کمال‌گرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
  • خود کارآمدی برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]

د

  • دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی بررسی نقش میانجی سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
  • دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
  • دانش‌آموزان نوجوان روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
  • دانیل گلمن تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
  • درمان شناختی رفتاری گروهی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
  • دشواری‌های بین فردی رابطه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطه‌ای دشواری‌های بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]

ر

  • راهبردهای شناختی تنظیم هیجان رابطه فرزندپروری ذهن‌آگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
  • رفتار‌ایمنی پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجی‌گری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
  • رفتار درمانی راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
  • رفتارهای پرخطر بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
  • رفتارهای مدنی- تحصیلی بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 42-29]
  • روابط والد- فرزندی اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
  • روایابی روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
  • روایی محتوایی طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
  • رویکرد قرآنی تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]

ز

  • زوج‌درمانی ایماگوتراپی مقایسه‌ اثربخشی درمان هیجان‌مدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
  • زوج‌درمانی هیجان‌مدار مقایسه‌ اثربخشی درمان هیجان‌مدار و ایماگوتراپی بر بهبود روابط زوجین شهرستان زرند [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 96-83]
  • زوجین اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]

س

  • ساختار عاملی تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]
  • سازگاری زناشوئی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
  • سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بررسی نقش میانجی سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19 [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 117-126]
  • سبک‌های دلبستگی تبیین خود‌شفقت‌ورزی براساس سبک‌های دلبستگی و کمال‌گرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه فرزندپروری ذهن‌آگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
  • سرزندگی ذهنی تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
  • سرعت پردازش مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
  • سرمایه های اجتماعی تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
  • سطح چالش‌انگیزی تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
  • سلامت پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجی‌گری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
  • سلامت روان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 127-138]
  • سلامت روان تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 107-116]
  • سلامت روانی- جسمی و خوش بینی پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]

ش

  • شایستگی کارآفرینی تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
  • شناخت درمانی راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-64]
  • شهر اردبیل طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]
  • شیوه‌های والدگری مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانه‌های اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]

ط

  • طراحی طراحی و اعتباریابی الگوی مقابله با افسردگی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 82-61]

ع

  • عزت نفس پیشایندها و پیامدهای بخشش در دانشجویان دانشگاه کابل افغانستان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]

ف

  • فرزندپروری ذهن‌آگاهانه رابطه فرزندپروری ذهن‌آگاهانه و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 139-154]
  • فرهنگ و آگاهی تحلیل ساختار عاملی مقیاس" ارزیابیِ فرهنگ و آگاهی امنیتِ سایبری" (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک در شهر اهواز) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 113-126]

ق

  • قلدری اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]

ک

  • کارکردهای اجرایی رابطه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی با کارکردهای اجرای: نقش واسطه‌ای دشواری‌های بین فردی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 67-82]
  • کارکنان صنایع معدنی پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجی‌گری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
  • کمال‌گرایی سازگار تبیین خود‌شفقت‌ورزی براساس سبک‌های دلبستگی و کمال‌گرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
  • کمال‌گرایی ناسازگار تبیین خود‌شفقت‌ورزی براساس سبک‌های دلبستگی و کمال‌گرایی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 77-94]
  • کیفیت تدریس تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
  • کیفیت زندگی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 67-76]
  • کیفیت زندگی برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
  • کیفیّت زندگی خانوادگی تأثیر برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]

گ

  • گسست اخلاقی اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
  • گونه‌شناسی خانواده بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوج‌های شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]

م

  • مدل ساختاری طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
  • مدیریت رفتار طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]
  • مدیریت رفتاری والدین مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
  • مشکلات رفتاری تأثیر برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 60-43]
  • معادلات ساختاری برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 35-52]
  • معلمان بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]
  • معنای زندگی تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباق‌پذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
  • مقیاس روایابی مقیاس دگرگزارش "اثرات روانی-اجتماعی و رفتاری کووید-19" (PSBECS-OR) در بین والدین دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 55-66]
  • منبع کنترل پیش بینی رفتار ایمنی براساس منبع کنترل با میانجی‌گری سلامت در کارکنان صنایع معدنی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 83-96]
  • مهارت‌های تشخیصی تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
  • میکله بوربا تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]

ن

  • نارسایی توجه-بیش فعالی مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]
  • نشانگان اضطرابی مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، حساسیت اضطرابی و شیوه والدگری در مادران نوجوانان با نشانه‌های اضطرابی و مادران نوجوانان عادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 14-1]
  • نیازهای روان‌شناختی بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 35-48]

و

  • ویژگی‏های شخصیتی تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباق‌پذیری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-34]
  • ویژگی‌های شخصیتی بدبینی طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگی‌های شخصیتی بدبینی با واسطه‌گری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 63-76]

ه

  • هوش اخلاقی تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
  • هوش معنوی تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 95-106]
  • هوش‌های چندگانه طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 21-34]
  • هوش هیجانی تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 77-96]
  • هویت اخلاقی اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]
  • هیجانات پیشرفت تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-20]
  • هیجان اخلاقی اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-15]

ی

  • یکپارچگی بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوج‌های شهرستان رستم [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 53-66]