آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهداثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
آموزش مهارتهای اجتماعیتأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
آموزش مهارتهای اجتماعی- ارتباطیتاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
ا
احساس تنهاییبررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
احساس خوشایندمداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
اختلالات عاطفی- رفتاریتدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
اختلال کمبود توجه – بیشفعالیاثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیشفعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]
اختلال نارسایی توجه- بیش فعالیبررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
اختلال نافرمانی مقابلهایتأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
ارزشهای فرهنگیتبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
ارزش های وابسته به تحصیلپیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
اضطراباثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
اضطرابتدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
اضطراب اجتماعیاثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
اضطراب امتحانفراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
اضطراب امتحانمقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
الگوی پرسش و پاسخبررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
اندازه اثرمحاسبه اندازه اثر در طرحهای تکآزمودنی با استفاده از روشهای ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
انگلیسی به عنوان زبان خارجیانواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
انگیزشتبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
انگیزهانواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
اهمالکاری تحصیلیاثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
ب
باورهای خودکارآمدی تحصیلیآزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
بخشودگیرابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
بهبودیمداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
بهزیستی اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
بهزیستی تحصیلیمقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
بهزیستی تحصیلیآزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
بهزیستی مدرسهرابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
تاب آوریاثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
تحریفات شناختیاثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
تحلیل روایتبررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
تسهیم دانشارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
تصمیم گیری و حمایت هم تیمیمقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
تعارض زناشوییمداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
تعارض زناشویی.رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
تفکر انتقادیبررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
تفکر ژرف اندیشانهمطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
تکانشگریویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
تکلمانواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
تمایز یافتگیآزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
تمایزیافتگیرابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
تمرکز تنظیمیطراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
تنظیم هیجاناثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
توهینمداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
ج
جو مدرسهپیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
ح
حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدداثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
حمایت اجتماعیآزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
خ
خرید تفننیمدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
خلاقیتتبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
خودباوریتأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
خودپندارهتدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
خودتنظیمیمدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
خود شفقتیبررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
خودکارآمدیبررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
خودکارآمدیمدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
خودکارآمدی شغلیطراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
دانش آموزانمطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
دبیراننقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
درک مفاهیم مطالعات اجتماعیبررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
درگیری تحصیلیمدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
درمانفراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
دلزدگی زناشوییبررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
دلزدگی زناشوییرابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
ر
رضایت از زندگیبررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
رضایت شغلیاثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
روشهای ناهمپوشمحاسبه اندازه اثر در طرحهای تکآزمودنی با استفاده از روشهای ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
رویکرد یادگیری فعالبررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
س
ساختار عاملیویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
سازگاری با مدرسهتاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
سازگاری با مدرسهاثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
سازمان ورزشیارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
سبک های دلبستگینقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
سرشتنقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
سلامت رواناثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیشفعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]
ش
شرایط رقابتیمقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
شفقت خوداثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
شکوفاییطراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
ص
صفت شخصیتیویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
ط
طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیتبررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
طرح تک آزمودنیمحاسبه اندازه اثر در طرحهای تکآزمودنی با استفاده از روشهای ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
طرحواره های نقش جنسیتیآزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
ع
عاطفهرابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
عدالت کلاسیمدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
عزت نفسنقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
عزت نفسبررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
علوممطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
عملکرد خانوادهپیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
عملکرد شغلینقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
عملکرد شغلیطراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
عوامل خانوادگیمدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
عوامل خانوادگی- اجتماعینقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
عوامل روانشناختیمدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
عوامل فردیمدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
عوامل فردیمدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
عوامل موقعیتیمدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
ف
فراتحلیلفراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
فراهیجانپیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
فرسودگی شغلیاثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
فرسودگی شغلیاثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
فرندزاثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
ق
قلدریاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
ک
کلیدواژهها: درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
کلیدواژه ها : رفتار تحصیلیمدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
کمالگرایی منفینقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
کودکاناثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
کودکانتأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
کودکان عادیبررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
کیفیت زندگیاثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
گ
گذار به پدر و مادریمداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
گسلش عاطفینقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
گشتالت درمانیمقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
ل
لمساثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
م
محقپنداری تحصیلیمدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
مخاطره پذیریتأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
مدل آموزشیمقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
مسئولیت پذیریتاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
مشکلات بین فردیبررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
مشکلات بین فردینقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
مصرف موادنقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
معادلات ساختاریارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
معلماناثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
معلماناثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
معماری شغلیطراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
معناداری زندگیرابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
مکانیزم دفاعیاثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
منشنقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
مهارتهای اجتماعیتدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
مهارت های زبانانواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
مهارتهای فردی- اجتماعیتأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
موسیقی درمانیمقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
ن
ناسازگاری زناشوییبررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
نظریه پنج عاملیرابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
نوجواناناثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]