نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آداب‌گریزی تحصیلی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
  • آزمون ترسیم آدمک رنگی بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
  • آگاهی جنسی آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
  • آموزش مبتنی بر تشخیص و کاهش اختلال خواندن اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
  • آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی- ارتباطی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]

ا

  • احساس تنهایی بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
  • احساس خوشایند مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
  • اختلالات عاطفی- رفتاری تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]
  • اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • ارزش‌های فرهنگی تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزش‌های فرهنگی: نقش واسطه‌ای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
  • ارزش های وابسته به تحصیل پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • اضطراب اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • اضطراب تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • اضطراب امتحان فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • اعتبار تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • اعتماد معلم به والدین و دانش آموزان بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
  • افسردگی اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
  • افکار پارانوئیدی تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • الگوی پرسش و پاسخ بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • اندازه اثر محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
  • انگلیسی به عنوان زبان خارجی انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • انگیزش تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزش‌های فرهنگی: نقش واسطه‌ای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
  • انگیزه انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]

ب

  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
  • بخشودگی رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • بهبودی مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
  • بهزیستی اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
  • بهزیستی تحصیلی مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • بهزیستی تحصیلی آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
  • بهزیستی مدرسه رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]

پ

  • پرسشنامه تشخیصی یانگ ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]

ت

  • تأکیدات تحصیلی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
  • تاب آوری اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • تحریفات شناختی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
  • تحلیل روایت بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
  • تسهیم دانش ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
  • تصمیم گیری و حمایت هم تیمی مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
  • تعارض زناشویی مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
  • تعارض زناشویی. رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • تفکر انتقادی بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • تفکر ژرف اندیشانه مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • تکانشگری ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • تکلم انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • تمایز یافتگی آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
  • تمایزیافتگی رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • تمرکز تنظیمی طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • تنظیم هیجان اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • توهین مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]

ج

  • جو مدرسه پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]

ح

  • حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • حس کارآمدی معلم بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
  • حمایت اجتماعی آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

خ

  • خرید تفننی مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
  • خلاقیت تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزش‌های فرهنگی: نقش واسطه‌ای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
  • خودباوری تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • خودپنداره تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • خودتنظیمی مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • خود شفقتی بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • خودکارآمدی بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
  • خودکارآمدی مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • خودکارآمدی شغلی طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • خوش بینی تحصیلی معلم بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
  • دانش آموزان مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • دانشجویان تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • دبیران نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
  • درک مفاهیم مطالعات اجتماعی بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • درگیری تحصیلی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
  • درمان فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • دل‌زدگی زناشویی بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • دلزدگی زناشویی رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]

ر

  • رضایت از زندگی بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
  • رضایت شغلی اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
  • روایی تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • روش‌های ناهمپوش محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
  • رویکرد یادگیری فعال بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]

س

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • سازگاری با مدرسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
  • سازگاری با مدرسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
  • سازمان ورزشی ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
  • سبک های دلبستگی نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • سرشت نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • سلامت روان اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]

ش

  • شرایط رقابتی مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
  • شفقت خود اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
  • شکوفایی طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]

ص

  • صفت شخصیتی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]

ط

  • طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
  • طرح‌ تک ‌آزمودنی محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
  • طرحواره های نقش جنسیتی آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]

ع

  • عاطفه رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
  • عدالت کلاسی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
  • عزت نفس نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
  • عزت نفس بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
  • علوم مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • عملکرد خانواده پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • عملکرد شغلی نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
  • عملکرد شغلی طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • عوامل خانوادگی مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • عوامل خانوادگی- اجتماعی نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • عوامل روانشناختی مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
  • عوامل فردی مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
  • عوامل فردی مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • عوامل موقعیتی مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • فراهیجان پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • فرسودگی شغلی اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
  • فرسودگی شغلی اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
  • فرندز اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]

ق

  • قلدری اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]

ک

  • کلیدواژه‌ها: درمان شناختی-رفتاری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
  • کلیدواژه ها : رفتار تحصیلی مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • کمالگرایی منفی نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • کودکان اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
  • کودکان تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • کودکان عادی بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
  • کیفیت زندگی اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]

گ

  • گذار به پدر و مادری مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
  • گسلش عاطفی نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • گشتالت درمانی مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]

ل

  • لمس اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]

م

  • محق‌پنداری تحصیلی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
  • مخاطره پذیری تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • مدل آموزشی مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
  • مسئولیت پذیری تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
  • مشکلات بین فردی بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • مشکلات بین فردی نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • مصرف مواد نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • معادلات ساختاری ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
  • معلمان اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
  • معلمان اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
  • معماری شغلی طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • معناداری زندگی رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • مکانیزم دفاعی اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • منش نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • مهارت‌های اجتماعی تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
  • مهارت های حرکتی مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
  • مهارت های زبان انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • مهارت‌های فردی- اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • موسیقی درمانی مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]

ن

  • ناسازگاری زناشویی بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • نظریه پنج عاملی رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
  • نوجوانان اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • نوجوانان ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]

و

  • واژگان کلیدی:استفاده مشکل‌زا از اینترنت ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]
  • واژگان کلیدی: ویژگی های شخصیتی نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
  • واکنش پذیری هیجانی نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • والدین ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]
  • والدین تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • ویژگی‌های شخصیت رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
  • ویژگی‌های شخصیتی ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]

ه

  • هنجار تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • هیجان خواهی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]

ی

  • یادگیری پژوهش محور مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]