نمایه نویسندگان

ا

  • احتشام زاده، پروین مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • احمدی، ابراهیم مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
  • ارشدی، نسرین طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • استوار، صغری اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]
  • اسدزاده، حسن پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • اسماعیلی، سمیه تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزش‌های فرهنگی: نقش واسطه‌ای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
  • الماسی، محمد تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • امیدوار، بنفشه نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • ایمانی، سعید اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]

ب

  • بختیارپور، سعید مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • بخشی زاده، فاطمه آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
  • بدری گرگری، رحیم بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • بنی اسدی شهر بابک، حسن اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
  • بهرامی هیدجی، مریم تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • بهروزی، ناصر آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

پ

  • پارسایی، ایمان پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • پورشهرام، امیر نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
  • پورطالب، نرگس فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • پورعبدل، سعید اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]

ج

  • جاویدی، حجت اله تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • جبرائیلی، هاشم ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • جهان، فائزه اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • جهانی، سارا مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
  • حبیبی، مجبتی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • حدادی، سامان طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • حسینی، سید ابراهیم تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • حسینی، شراره اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • حسینیان، سیمین رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • حمید، نجمه تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • حیدرئی، علیرضا مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • حیدری، سکینه مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]

خ

  • خوسبخت، فریبا مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • خیر، محمد آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]

د

  • داوودی، ایران اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • درتاج، فریبرز پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • دلاوری، مهدیه اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
  • دوکانه ای فرد، فریده تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]

ذ

  • ذاکری، فاطمه بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]

ر

  • رزمجوئی، پروین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 71-86]
  • رضائی، وحید بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
  • رضایی، زینب رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
  • رضوانی اصل، رضوان مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]

ز

  • زارعی، رضا نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 71-86]
  • زرنقاش، مینا بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]

س

  • سامانی، سیامک ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]
  • سامانی، سیامک آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
  • سامانی، سیامک مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • سجادپور، سیدحامد اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
  • سروش نیا، سعید مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
  • سعدی پور، اسماعیل پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • سلطانی نژاد، نیما ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
  • سهرابی، بهمن ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
  • سهرابی، نادره آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
  • سهرابی، نادره مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • سوری، احمد نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]

ش

  • شاه امیریان، فاطمه انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • شاهینی، غلامحسین انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
  • شریعت باقری، محمد مهدی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
  • شفیع آبادی، عبدالله تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • شفیعی، مریم مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • شمس الدینی لری، سلوی تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
  • شهبازفر، رامانا بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
  • شهبازی، مسعود اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
  • شهنی ییلاق، منیجه اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • شیخ الاسلامی، راضیه تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزش‌های فرهنگی: نقش واسطه‌ای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
  • شیخ الاسلامی، راضیه مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
  • شیرجنگ، لیلا تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • شیرزادی، محمد مهدی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]

ص

  • صادقی، فرزانه فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • صادقی، مسعود بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
  • صادقی فیروزابادی، وحید اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
  • صالحی، مسلم نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
  • صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
  • صدرایی، پروین تاج اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
  • صفاریان طوسی، محمد رضا بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • صفری، علیرضا اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]

ع

  • عالی پور، سیروس اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • عالیپور، سیروس آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
  • عربزاده، مهدی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]

غ

  • غلامرضایی، سیمین بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • فکری، کاترین اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
  • فلاح، محمد حسین بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]

ق

  • قاجاریه، مژگان اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
  • قاسمی، علی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]

ک

  • کاظمی، فضل الله مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
  • کاظمیان مقدم، کبری رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • کدیور، پروین بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
  • کراسکیان موجمباری، آدیس تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • کرامتی، هادی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
  • کرباسی، سوزان ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]
  • کشاورز، آزیتا اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
  • کل العماد، فرزانه سادات تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس افکار پارانوئیدی گرین و همکاران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 97-110]
  • کیامنش، علیرضا رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]

م

  • محمد جعفری، خاطره مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • محمدی، کورش بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
  • محمدی، محمد نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • محمدی، مهدی مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • محمودی، فیروز فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
  • محمودی، فیروز بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • محمودی بردزردی، سعید بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
  • مرادی، علیرضا ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
  • مرادی، مرتضی آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
  • مرزوقی، رحمت اله مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
  • مکوندی، بهنام مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجی‌گری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز تأثیر آموزش مهارت‌های فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
  • مهرافزون، داریوش اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
  • مهریار، امیر هوشنگ نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
  • مهریار، امیر هوشنگ مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
  • مهریار، امیر هوشنگ تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
  • مهریار، امیرهوشنگ ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 85-96]
  • موسی نژاد جدی، الناز محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]

ن

  • نجات، حمید بررسی نقش تعدیل‌کننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دل‌زدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
  • نظری، محمد علی محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
  • نعامی، عبدالزهرا طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
  • نمازی زاده، مهدی مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]

و

  • واحدی، شهرام محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
  • واعظ موسوی، محمد کاظم مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
  • وزیری، سعید بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]

ه

  • هاشمی، سید احمد اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
  • هاشمی نصرت آباد، تورج محاسبه اندازه اثر در طرح‌های تک‌آزمودنی با استفاده از روش‌های ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]

ی

  • یوسفی، فریده اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
  • یوسفی، فریده رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]