احتشام زاده، پروین مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
احمدی، ابراهیم مداخله ای برای آسان سازی دوران گذار از زن و شوهری به پدر و مادری [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 147-156]
ارشدی، نسرین طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
استوار، صغری اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال کمبود توجه – بیشفعالی در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 17-34]
اسدزاده، حسن پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
اسماعیلی، سمیه تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
الماسی، محمد تأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
امیدوار، بنفشه نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
ایمانی، سعید اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
ب
بختیارپور، سعید مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
بخشی زاده، فاطمه آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
بدری گرگری، رحیم بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
بنی اسدی شهر بابک، حسن اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
بهروزی، ناصر آزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
پ
پارسایی، ایمان پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
پورشهرام، امیر نقش واسطه ای تنظیم عاطفه در رابطه بین سبک های دلبستگی، کمالگرایی منفی و مشکلات بین فردی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 93-114]
پورطالب، نرگس فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
پورعبدل، سعید اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
ج
جاویدی، حجت اله تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
جبرائیلی، هاشم ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
جهان، فائزه اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
جهانی، سارا مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
ح
حاجی یخچالی، علیرضا آزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
حبیبی، مجبتی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
حدادی، سامان طراحی و آزمون الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای معماری شغل در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 157-174]
حسینی، سید ابراهیم تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
حسینی، شراره اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
حسینیان، سیمین رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
حمید، نجمه تأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
حیدرئی، علیرضا مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
حیدری، سکینه مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
خ
خوسبخت، فریبا مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
خیر، محمد آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
د
داوودی، ایران اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
درتاج، فریبرز پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
دلاوری، مهدیه اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
دوکانه ای فرد، فریده تدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
ذ
ذاکری، فاطمه بررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
ر
رزمجوئی، پروین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 71-86]
رضائی، وحید بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
رضایی، زینب رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
زارعی، رضا نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 71-86]
زرنقاش، مینا بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
سامانی، سیامک آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
سامانی، سیامک مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
سجادپور، سیدحامد اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
سروش نیا، سعید مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
سعدی پور، اسماعیل پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
سلطانی نژاد، نیما ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
سهرابی، بهمن ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 149-160]
سهرابی، نادره آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 21-34]
سهرابی، نادره مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
سوری، احمد نقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
ش
شاه امیریان، فاطمه انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
شاهینی، غلامحسین انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 203-234]
شریعت باقری، محمد مهدی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 203-220]
شفیع آبادی، عبدالله تدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
شفیعی، مریم مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
شمس الدینی لری، سلوی تدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 181-202]
شهبازفر، رامانا بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
شهبازی، مسعود اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 107-124]
شهنی ییلاق، منیجه اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
شیخ الاسلامی، راضیه تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
شیخ الاسلامی، راضیه مدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
شیرجنگ، لیلا تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
شیرزادی، محمد مهدی مدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-82]
ص
صادقی، فرزانه فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
صادقی، مسعود بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
صادقی فیروزابادی، وحید اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
صالحی، مسلم نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و عملکرد شغلی دبیران شهر مرودشت [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-24]
صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-16]
صدرایی، پروین تاج اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
صفاریان طوسی، محمد رضا بررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 83-96]
صفری، علیرضا اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-138]
ع
عالی پور، سیروس اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
عالیپور، سیروس آزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
عربزاده، مهدی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
غ
غلامرضایی، سیمین بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 87-106]
ف
فتحی آذر، اسکندر بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
فکری، کاترین اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 97-108]
فلاح، محمد حسین بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
ق
قاجاریه، مژگان اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 69-84]
قاسمی، علی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
ک
کاظمی، فضل الله مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 35-52]
کاظمیان مقدم، کبری رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
کدیور، پروین بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 131-148]
کشاورز، آزیتا اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
کیامنش، علیرضا رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
م
محمد جعفری، خاطره مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
محمدی، کورش بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 15-24]
محمدی، محمد نقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
محمدی، مهدی مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
محمودی، فیروز فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-68]
محمودی، فیروز بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
محمودی بردزردی، سعید بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 111-130]
مرادی، علیرضا ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس پنج عاملی رفتار تکانشی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 175-190]
مرادی، مرتضی آزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
مرزوقی، رحمت اله مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 109-130]
مکوندی، بهنام مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-19]
مهرابی زاده هنرمند، مهناز رابطه علّی تمایزیافتگی، معناداری زندگی و بخشودگی با دلزدگی زناشویی از طریق میانجیگری تعارض زناشویی و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 131-146]
مهرابی زاده هنرمند، مهناز تأثیر آموزش مهارتهای فردی- اجتماعی بر خودباوری و مخاطره پذیری دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-202]
مهرافزون، داریوش اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
مهریار، امیر هوشنگ نقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 69-93]
مهریار، امیر هوشنگ مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 159-174]
مهریار، امیر هوشنگ تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 175-204]
واحدی، شهرام محاسبه اندازه اثر در طرحهای تکآزمودنی با استفاده از روشهای ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
واعظ موسوی، محمد کاظم مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 161-180]
وزیری، سعید بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 25-40]
ه
هاشمی، سید احمد اثربخشی آموزش گروهی شفقت خود بر فرسودگی شغلی و رضایت شغلی معلمان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 25-46]
هاشمی نصرت آباد، تورج محاسبه اندازه اثر در طرحهای تکآزمودنی با استفاده از روشهای ناهمپوش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-130]
ی
یوسفی، فریده اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-68]
یوسفی، فریده رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 131-158]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد