آ
-
آزمون برج لندن
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
-
آموزش
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریکپذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
آموزش گروهی
بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
-
آموزش مراقبه ذهن آگاهی
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
ا
-
ابعاد هوش معنوی
رابطه بین ابعاد هوش معنوی و سلامت سازمانی با نقش واسطهای رفتار شهروندی سازمانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 19-38]
-
احساس تنهایی
تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابلهای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بینفردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تکآزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
-
اختلال نقص توجه-بیش فعالی
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
-
ادراک شایستگی
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
اصلاح سوگیری توجه
تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
-
اضطراب
مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
-
اضطراب
بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
-
اعتبار
بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
افسردگی
بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجیگری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
-
افسردگی
تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابلهای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
-
افشای هیجانی نوشتاری
تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بینفردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تکآزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
-
انتقاد مرد
بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجیگری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
-
انطباق و انسجام خانواده
بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
-
انگیزش
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
انگیزش خودمختار
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
انگیزه پیشرفت
رابطه بین ابعاد کمالگرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
ب
-
برنامه ریزی
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
-
برنامه فرندز (FRIENDS)
بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
-
بهزیستی فضیلت طلبانه
رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
-
بهزیستی لذت گرایانه
رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
-
بهزیستی معنوی
تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابلهای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
پرخاشگری
ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]
-
پرسشنامه سبک زندگی
شاخصهای روانسنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
-
پروب دات
تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
-
پیمانشکنی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمانشکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
ت
-
تابآوری
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
تاب آوری
تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
-
تابآوری تحصیلی
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
-
تابآوری تحصیلی
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
تاب آوری و استرس ادراک شده
تابآوری به عنوان یک واسطه در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و دریافت استرس [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 19-34]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
-
تحلیل محتوا
روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
-
تحلیل محتوای کمی
روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
-
تحلیل محتوای کیفی
روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
-
تعارض نقش جنسیتی مرد
بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجیگری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
-
تعهد
رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
-
تنظیم شناختی هیجان
نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]
-
توانمند سازی
نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]
ج
-
جامعه ایران
بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
-
جرات مندی سازگارانه
ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]
-
جرات ورزی
ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]
چ
-
چاقی
تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
خ
-
خانواده درمانی
بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
-
خودراهبری در یادگیری
اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]
د
-
دانش آموزان تیز هوش
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
-
دانشآموزان نوجوان
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
-
دلزدگی زناشویی
نقش دلزدگی زناشویی با میانجیگری کیفیت مراقبت مادرانه در پیشبینی مشکلات برونیسازی و درونیسازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]
ر
-
رابطه معلم - شاگرد
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
-
راهبردهای مقابلهای
تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابلهای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
-
رضایت از زندگی
تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابلهای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
-
رضایت زناشویی
نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]
-
رضایت زناشویی
بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجیگری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
-
رضایت زناشویی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمانشکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
روان سنجی
بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
-
روش کمی
روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
-
روش کیفی
روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
-
رویکرد اولسون
بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
-
ساختار عاملی
بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
سبک زندگی
شاخصهای روانسنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
-
سبکهای اسنادی
الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطهای سبکهای اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
-
سبکهای دلبستگی
تابآوری به عنوان یک واسطه در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و دریافت استرس [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 19-34]
-
سبک های هویت
رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
-
سلامت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی
رابطه بین ابعاد هوش معنوی و سلامت سازمانی با نقش واسطهای رفتار شهروندی سازمانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 19-38]
-
سندرم روده تحریکپذیر
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریکپذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
سوگیری توجه
تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
ش
-
شاخصهای روانسنجی
شاخصهای روانسنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
-
شادکامی
الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطهای سبکهای اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
-
شایستگی
تأثیر ادراک شایستگی بر تابآوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
-
شایستگی تحصیلی
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
-
شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمانشکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
ع
-
عزت نفس
بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجیگری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
-
کمالگرایی مثبت
رابطه بین ابعاد کمالگرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
-
کمالگرایی منفی
رابطه بین ابعاد کمالگرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
-
کمک طلبی
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
-
کودکان
تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بینفردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تکآزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
-
کودکان
مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
-
کودکان
بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
-
کیفیت زندگی
تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریکپذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
کیفیت زندگی کاری
نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]
-
کیفیت مراقبت مادرانه
نقش دلزدگی زناشویی با میانجیگری کیفیت مراقبت مادرانه در پیشبینی مشکلات برونیسازی و درونیسازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]
م
-
متغیرهای شخصیتی هگزاکو
الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطهای سبکهای اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
-
مدل بومی یادگیری الکترونیکی
اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]
-
مدلسازی معادله های ساختاری
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
-
مدیریت والدینی
مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
-
مشکلات برونی سازی و درونی سازی کودکان
نقش دلزدگی زناشویی با میانجیگری کیفیت مراقبت مادرانه در پیشبینی مشکلات برونیسازی و درونیسازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]
-
مشکلات بینفردی
تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بینفردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تکآزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
-
مقیاس آلودگی ذهنی پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور
ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
-
مواد غذایی
تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
ن
-
نرم افزار آموزشی
اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]
و
-
وجدان اخلاقی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
-
ورزش
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
-
ویژگیهای روانسنجی
ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]
ه
-
هدف های پیشرفت
رابطه بین ابعاد کمالگرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
-
هدف های دوستی
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
-
هوش سازمانی
نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]
-
هوش هیجانی
بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریکپذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد