نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون برج لندن تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
  • آموزش اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • آموزش گروهی بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
  • آموزش مراقبه ذهن آگاهی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]

ا

  • ابعاد هوش معنوی رابطه بین ابعاد هوش معنوی و سلامت سازمانی با نقش واسطه‌ای رفتار شهروندی سازمانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 19-38]
  • احساس تنهایی تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بین‌فردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
  • اختلال نقص توجه-بیش فعالی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
  • ادراک شایستگی تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • اصلاح سوگیری توجه تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
  • اضطراب مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
  • اضطراب بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
  • اعتبار بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
  • افسردگی بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
  • افسردگی تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
  • افشای هیجانی نوشتاری تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بین‌فردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
  • انتقاد مرد بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
  • انطباق و انسجام خانواده بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
  • انگیزش تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • انگیزش خودمختار تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • انگیزه پیشرفت رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطه‌ای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]

ب

  • برنامه ریزی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-134]
  • برنامه فرندز (FRIENDS) بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
  • بهزیستی فضیلت طلبانه رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
  • بهزیستی لذت گرایانه رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
  • بهزیستی معنوی تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
  • پرخاشگری ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]
  • پرسش‌نامه سبک زندگی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
  • پروب دات تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]
  • پیمان‌شکنی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ‌ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمان‌شکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]

ت

  • تاب‌آوری تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • تاب آوری تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
  • تاب‌آوری تحصیلی مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
  • تاب‌آوری تحصیلی تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • تاب آوری و استرس ادراک شده تاب‌آوری به عنوان یک واسطه در ارتباط بین سبک‌های دلبستگی و دریافت استرس [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 19-34]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
  • تحلیل محتوا روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
  • تحلیل محتوای کمی روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
  • تحلیل محتوای کیفی روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
  • تعارض نقش جنسیتی مرد بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
  • تعهد رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]
  • توانمند سازی نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]

ج

  • جامعه ایران بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
  • جرات مندی سازگارانه ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]
  • جرات ورزی ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 39-56]

چ

  • چاقی تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]

خ

  • خانواده درمانی بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]
  • خودراهبری در یادگیری اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]

د

  • دانش آموزان تیز هوش آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
  • دانش‌آموزان نوجوان مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
  • دلزدگی زناشویی نقش دلزدگی زناشویی با میانجی‌گری کیفیت مراقبت مادرانه در پیش‌بینی مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]

ر

  • رابطه معلم - شاگرد مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
  • راهبردهای مقابله‌ای تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
  • رضایت از زندگی تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-54]
  • رضایت زناشویی نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]
  • رضایت زناشویی بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]
  • رضایت زناشویی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ‌ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمان‌شکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • روان سنجی بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
  • روش کمی روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
  • روش کیفی روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 57-82]
  • رویکرد اولسون بررسی تاثیر آموزش خانواده مبتنی بر رویکرد اولسون بر بهبود انطباق و انسجام خانواده [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-22]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
  • ساختار عاملی بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
  • سبک زندگی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
  • سبک‌های اسنادی الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
  • سبک‌های دلبستگی تاب‌آوری به عنوان یک واسطه در ارتباط بین سبک‌های دلبستگی و دریافت استرس [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 19-34]
  • سبک های هویت رابطه سبک های هویت با بهزیستی فضیلت طلبانه و لذت گرایانه با نقش واسطه ای تعهد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 83-100]
  • سلامت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی رابطه بین ابعاد هوش معنوی و سلامت سازمانی با نقش واسطه‌ای رفتار شهروندی سازمانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 19-38]
  • سندرم روده تحریک‌پذیر اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • سوگیری توجه تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]

ش

  • شاخص‌های روان‌سنجی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس سبک زندگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 121-138]
  • شادکامی الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
  • شایستگی تأثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
  • شایستگی تحصیلی مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
  • شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ‌ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمان‌شکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]

ع

  • عزت نفس بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 11-24]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
  • کمال‌گرایی مثبت رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطه‌ای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
  • کمال‌گرایی منفی رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطه‌ای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
  • کمک طلبی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
  • کودکان تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بین‌فردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
  • کودکان مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
  • کودکان بررسی اثر بخشی آموزش برنامه فرندز (FRIENDS) بر اضطراب کودکان شهر شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-38]
  • کیفیت زندگی تاثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برکیفیت زندگی وتاب آوری همسران جانبازان قطع عضو [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 83-99]
  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • کیفیت زندگی کاری نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]
  • کیفیت مراقبت مادرانه نقش دلزدگی زناشویی با میانجی‌گری کیفیت مراقبت مادرانه در پیش‌بینی مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]

م

  • متغیرهای شخصیتی هگزاکو الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های اسنادی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 71-90]
  • مدل بومی یادگیری الکترونیکی اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]
  • مدل‌سازی معادله های ساختاری مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 25-44]
  • مدیریت والدینی مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و مدیریت والدین در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-115]
  • مشکلات برونی سازی و درونی سازی کودکان نقش دلزدگی زناشویی با میانجی‌گری کیفیت مراقبت مادرانه در پیش‌بینی مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-72]
  • مشکلات بین‌فردی تاثیر افشای هیجانی نوشتاری در مشکلات بین‌فردی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-18]
  • مقیاس آلودگی ذهنی پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
  • مواد غذایی تأثیر برنامه اصلاح سوگیری توجه بر تغییرمیزان سوگیری توجه زنان چاق نسبت به نشانه های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-10]

ن

  • نرم افزار آموزشی اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 55-70]

و

  • وجدان اخلاقی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
  • ورزش ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-18]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 39-54]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت زناشویی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 91-102]

ه

  • هدف های پیشرفت رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطه‌ای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-126]
  • هدف های دوستی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-66]
  • هوش سازمانی نقش واسطه ای توانمندسازی در ارتباط با هوش سازمانی و کیفیت زندگی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 101-118]
  • هوش هیجانی بررسی ویژگی های روان سنجی( پایایی، اعتبار و ساختار عاملی) مقیاس هوش هیجانی مارک دانیل [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]