نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرتریت روماتویید بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
  • آموزش ذهن آگاهی بررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیه‌ی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]
  • آموزش عالی مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]

ا

  • ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
  • ابعاد تعارضات زناشویی اثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
  • احساس تعلق به مدرسه رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
  • احساس تنهایی الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
  • اختلال دوقطبی مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
  • اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی تأثیر فعالیت های بدنی ناهماهنگ با نشانگان اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی(ADHD) بر کاهش نشانگان این اختلال [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 145-164]
  • اختلال وسواسی- جبری مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
  • اخلاق رابطه ای الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
  • اخلاق کار اسلامی بررسی ساختار عاملی سازه‌های اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
  • اخلاق کار پروتستانی بررسی ساختار عاملی سازه‌های اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
  • ادراک نوجوانان از کنترل والدین پیش‌ بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
  • اسناد علی موقعیت منفی تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]
  • اضافه وزن اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر نظم‌جویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
  • اضطراب اجتماعی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش میزان علائم اضطراب اجتماعی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 177-196]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
  • اضطراب نوجوانان پیش‌ بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
  • اعتماد به مدیریت ارشد طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
  • اعتیاد به اینترنت الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
  • افت تحصیلی معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
  • افراد سالم اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
  • افسردگی بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
  • افسردگی مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
  • افسردگی اساسی مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
  • الگوهای ارتباطی خانواده نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
  • امید تحصیلی مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
  • انتظارات قبل از ازدواج رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
  • انتظارت زناشویی برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
  • انگیزش تحصیلی نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
  • انگیزش شغلی مدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
  • اهداف پیشرفت آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
  • ایماگوتراپی مقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]

ب

  • بازسازی تمرکز ذهنی مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
  • باورهای ارتباطی رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
  • باورهای فراشناختی پیش‌ بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
  • باورهای معرفت شناسی آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
  • بخشش اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
  • بخشودگی رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
  • بهزیستی ذهنی بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
  • بهزیستی روان‌شناختی مدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهن‌آگاهی با بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]
  • بهزیستی روانی بهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه سبک‌ تغذیه‌ای والدین واردل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 45-64]
  • پایداری زندگی مقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
  • پذیرش اجتماعی نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
  • پریشانی مادر ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
  • پیشرفت تحصیلی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]

ت

  • تاب‌آوری تأثیر آموزش مثبت‌نگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تاب‌آوری و عزت‌نفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
  • تابآوری اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر نظم‌جویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
  • تحقیق کیفی شناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
  • تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
  • تعهد سازمانی مدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
  • تمایزیافتگی خود برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
  • تنظیم شناختی هیجان اثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
  • تنظیم هیجان آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
  • تنوع طلبی جنسی مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
  • توانمندسازی رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
  • توانمندسازی تعیین‌‏کننده‏های توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
  • توانمندسازی روانشناختی تعیین‌‏کننده‏های توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
  • توسعه پایدار مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
  • توسعه کارآفرینی رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]

ج

  • جهت گیری هدف مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]
  • جو خلاقانه سازمانی رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
  • حل مسئله اجتماعی الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
  • حل مساله تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
  • حمایت اجتماعی مدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهن‌آگاهی با بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]
  • حمایت سازمانی ادراک‌شده رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]

خ

  • خستگی بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
  • خشنودی شغلی مدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
  • خصیصه‌های شخصیتی توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
  • خلاقیت رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
  • خود اظهاری توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
  • خودتنظیمی تحصیلی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
  • خودکارآمدی مدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
  • خودکارآمدی بررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیه‌ی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]
  • خودکارآمدی تحصیلی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
  • خودکارآمدی تحصیلی مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
  • خیانت اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]

د

  • دانش آموز معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
  • دانش‌آموزان با اختلال ریاضی اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
  • دانشجویان کارشناسی شناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
  • درد بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
  • درمان شناختی رفتاری، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش میزان علائم اضطراب اجتماعی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 177-196]
  • درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
  • درمان طرحواره‌های هیجانی بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
  • درمان طرحواره های هیجانی بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
  • دوره متوسطه مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]

ذ

  • ذهن‌آگاهی و ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی مدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهن‌آگاهی با بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]

ر

  • راهبردهای شناختی‌ مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
  • رضایت زناشویی بررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
  • رهبری اخلاقی مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
  • رهبری اخلاقی پایدار مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
  • رهبری تحول آفرین مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
  • روان سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه سبک‌ تغذیه‌ای والدین واردل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 45-64]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه سبک‌ تغذیه‌ای والدین واردل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 45-64]
  • روحیه‌ی بررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیه‌ی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]

ز

  • زنان الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
  • زنان روستایی تعیین‌‏کننده‏های توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
  • زوج درمانی ستیر مقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
  • زوجین متعارض مقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی سازه‌های اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
  • سازگاری تحصیلی مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]
  • سازگاری زناشویی برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
  • سبک تغذیه والدین بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه سبک‌ تغذیه‌ای والدین واردل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 45-64]
  • سبک زندگی رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
  • سبک‌های اسناد مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
  • سبک‌های حل تعارض برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
  • سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
  • سلامت روان رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]

ش

  • شرم و گناه تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]
  • شناخت درمانی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
  • شهرستان مرودشت تعیین‌‏کننده‏های توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
  • شیوه های فرزند پروری تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]

ص

  • صفات ناسازگار الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
  • صمیمیت زناشویی الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]

ط

  • طراحی آموزشی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
  • طرحواره های فعال شونده مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
  • طرحواره های ناسازگار اولیه بررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
  • طرحواره های هیجانی نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]

ع

  • عدالت سازمانی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
  • عزت‌نفس تأثیر آموزش مثبت‌نگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تاب‌آوری و عزت‌نفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
  • علائم مثبت و منفی مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
  • عملکرد تحصیلی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
  • عملکرد تحصیلی معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
  • عملکرد ریاضی اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
  • عوامل فردی معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]

غ

  • غفلت شناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]

ف

  • فرآیند خانواده ها بهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
  • فراشناخت مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
  • فرسودگی تحصیلی آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
  • فرهنگ‌سازمانی مطالعه تطبیقی مدل‌های فرهنگ‌سازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
  • فرهنگ یادگیری سازمانی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
  • فضاهای آموزشی مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
  • فعالیت بدنی ناهماهنگ با نشانگان اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی تأثیر فعالیت های بدنی ناهماهنگ با نشانگان اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی(ADHD) بر کاهش نشانگان این اختلال [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 145-164]

ق

  • قصد به اشتراک گذاری اطلاعات توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
  • قصد ترک شغل طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]

ک

  • کارآفرینی سازمانی مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
  • کارکنان بیمارستان اثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
  • کلید واژها: تعارضات خانوادگی ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
  • کنترل توجه مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
  • کیفیت زندگی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
  • کیفیت زندگی بررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
  • کیفیت زندگی زناشویی مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
  • کیفیت زندگی زناشویی و کارکنان دانشگاه رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]

م

  • مالتیپل اسکلروزیس اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
  • مثبت‌نگری با تأکید بر آیات قرآن تأثیر آموزش مثبت‌نگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تاب‌آوری و عزت‌نفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
  • محتوای خانواده بهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
  • مدل دنیسون مطالعه تطبیقی مدل‌های فرهنگ‌سازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
  • مدل کوئین و کامرون مطالعه تطبیقی مدل‌های فرهنگ‌سازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
  • مشکلات رفتاری کودک ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
  • معلمان مطالعه تطبیقی مدل‌های فرهنگ‌سازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزش‌وپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
  • منظر مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
  • مهارتهای زندگی رابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
  • موفقیت تحصیلی معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
  • مولتیپل اسکلروزیس بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]

ن

  • نارسایی هیجانی الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
  • نظریه مدل ذهنی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
  • نظم‌جویی شناختی هیجان اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر نظم‌جویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
  • نفوذپذیری بصری مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
  • نقص توجه همراه با بیش فعالی ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
  • نقض قرارداد روان‌شناختی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
  • نوجوانان پیش‌ بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
  • نوجوانی بهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]

و

  • واژگان کلیدی:روایت درمانی بررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
  • واژه کلیدی: درمان عقلانی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
  • وب سایت تجاری توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
  • وظیفه‌شناسی آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
  • ویژگی‌های شخصیتی مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
  • ویژگی های شخصیتی مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]

ه

  • همجوشی فکر- عمل مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
  • هیجانی و رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]