آرتریت روماتوییدبررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
آموزش ذهن آگاهیبررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیهی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]
آموزش عالیمدل معادله ساختاری شایستگیهای رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطهای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
ا
ابعاد الگوهای ارتباطی خانوادهرابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
ابعاد تعارضات زناشوییاثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
احساس تعلق به مدرسهرابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
احساس تنهاییالگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
اختلال دوقطبیمقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشیتأثیر فعالیت های بدنی ناهماهنگ با نشانگان اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی(ADHD) بر کاهش نشانگان این اختلال [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 145-164]
اختلال وسواسی- جبریمقایسه همجوشی فکر- عمل، سبکهای اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
اخلاق رابطه ایالگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
اخلاق کار اسلامیبررسی ساختار عاملی سازههای اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
اخلاق کار پروتستانیبررسی ساختار عاملی سازههای اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
ادراک نوجوانان از کنترل والدینپیش بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
اسناد علی موقعیت منفیتدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]
اضافه وزناثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر نظمجویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
اضطراب اجتماعیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش میزان علائم اضطراب اجتماعی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 177-196]
اضطراب امتحانمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
اضطراب نوجوانانپیش بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
اعتماد به مدیریت ارشدطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
اعتیاد به اینترنتالگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
افت تحصیلیمعادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
افراد سالماثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
افسردگیبررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
افسردگیمقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
افسردگی اساسیمقایسه همجوشی فکر- عمل، سبکهای اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
الگوهای ارتباطی خانوادهنقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
امید تحصیلیمدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
انتظارات قبل از ازدواجرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
انتظارت زناشوییبرازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
انگیزش تحصیلینقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
انگیزش شغلیمدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
اهداف پیشرفتآزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
ایماگوتراپیمقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
ب
بازسازی تمرکز ذهنیمدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
باورهای ارتباطیرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
باورهای فراشناختیپیش بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
باورهای معرفت شناسیآزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
بخششاثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب آوری زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
بخشودگیرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
بهزیستی ذهنیبررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
بهزیستی روانشناختیمدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهنآگاهی با بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]
بهزیستی روانیبهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
پایداری زندگیمقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
پذیرش اجتماعینقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
پریشانی مادرارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
پیشرفت تحصیلیتدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
ت
تابآوریتأثیر آموزش مثبتنگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تابآوری و عزتنفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
تابآوریاثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب آوری زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
تحریک الکتریکی فراجمجمهایاثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر نظمجویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
تحقیق کیفیشناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
تحلیل محتواشناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
تعهد سازمانیمدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
تمایزیافتگی خودبرازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
تنظیم شناختی هیجاناثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
تنظیم هیجانآزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
تنوع طلبی جنسیمدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
توانمندسازیرابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
توانمندسازیتعیینکنندههای توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
توانمندسازی روانشناختیتعیینکنندههای توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
توسعه پایدارمدل معادله ساختاری شایستگیهای رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطهای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
توسعه کارآفرینیرابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
ج
جهت گیری هدفمدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطهای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]
جو خلاقانه سازمانیرابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
ح
حافظه فعالاثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
حل مسئله اجتماعیالگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
حل مسالهتدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
حمایت اجتماعیمدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهنآگاهی با بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]
حمایت سازمانی ادراکشدهرابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
خ
خستگیبررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
خشنودی شغلیمدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
خصیصههای شخصیتیتوسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
خلاقیترابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 101-117]
خود اظهاریتوسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
خودتنظیمی تحصیلیرابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و احساس تعلق به مدرسه با تاب آوری تحصیلی به واسطه خودتنظیمی تحصیلی: [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 225-246]
خودکارآمدیمدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-16]
خودکارآمدیبررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیهی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]
خودکارآمدی تحصیلیآزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
خودکارآمدی تحصیلیمدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
خیانتاثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب آوری زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
د
دانش آموزمعادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
دانشآموزان با اختلال ریاضیاثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
دانشجویان کارشناسیشناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
دردبررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
درمان طرحوارههای هیجانیبررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 135-119]
درمان طرحواره های هیجانیبررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
دوره متوسطهمدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
ذ
ذهنآگاهی و ارضای نیازهای اساسی روانشناختیمدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهنآگاهی با بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در والدین کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 163-202]
ر
راهبردهای شناختیمدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
رضایت زناشوییبررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
رهبری اخلاقیمدل معادله ساختاری شایستگیهای رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطهای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
رهبری اخلاقی پایدارمدل معادله ساختاری شایستگیهای رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطهای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 113-131]
رهبری تحول آفرینمدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
روحیهیبررسی اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی و روحیهی معلمان زن شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 165-176]
ز
زنانالگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
زنان روستاییتعیینکنندههای توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
زوج درمانی ستیرمقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
زوجین متعارضمقایسه اثربخشی ایماگوتراپی وزوج درمانی ستیر بر پایداری زندگی زوجین متعارض [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 191-206]
س
ساختار عاملیبررسی ساختار عاملی سازههای اخلاق کار اسلامی و اخلاق کار پروتستانی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 25-48]
سازگاری تحصیلیمدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطهای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]
سازگاری زناشوییبرازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
سبک زندگیرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
سبکهای اسنادمقایسه همجوشی فکر- عمل، سبکهای اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
سبکهای حل تعارضبرازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 225-246]
سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3)اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
سلامت روانرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
ش
شرم و گناهتدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]
شناخت درمانیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
شهرستان مرودشتتعیینکنندههای توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 97-116]
شیوه های فرزند پروریتدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 173-159]
ص
صفات ناسازگارالگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
صمیمیت زناشوییالگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-162]
ط
طراحی آموزشیتدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
طرحواره های فعال شوندهمدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
طرحواره های ناسازگار اولیهبررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
طرحواره های هیجانینقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 59-76]
ع
عدالت سازمانیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
عزتنفستأثیر آموزش مثبتنگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تابآوری و عزتنفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
علائم مثبت و منفیمقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-20]
عملکرد تحصیلیآزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
عملکرد تحصیلیمعادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
عملکرد ریاضیاثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-66]
عوامل فردیمعادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
غ
غفلتشناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 77-96]
ف
فرآیند خانواده هابهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
فراشناختمدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 247-262]
فرسودگی تحصیلیآزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
فرهنگسازمانیمطالعه تطبیقی مدلهای فرهنگسازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزشوپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
فرهنگ یادگیری سازمانیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
فضاهای آموزشیمدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
قصد به اشتراک گذاری اطلاعاتتوسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
قصد ترک شغلطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
ک
کارآفرینی سازمانیمدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
کارکنان بیمارستاناثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 131-144]
کلید واژها: تعارضات خانوادگیارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
کنترل توجهمقایسه همجوشی فکر- عمل، سبکهای اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 17-39]
کیفیت زندگیآزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
کیفیت زندگیبررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
کیفیت زندگی زناشوییمدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 41-58]
کیفیت زندگی زناشویی و کارکنان دانشگاهرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
م
مالتیپل اسکلروزیساثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 125-146]
مثبتنگری با تأکید بر آیات قرآنتأثیر آموزش مثبتنگری با تأکید بر آیات قرآن، بر تابآوری و عزتنفس دانش-آموزان پسران دوره متوسطه شــهرســتان ایذه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 139-158]
محتوای خانوادهبهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
مدل دنیسونمطالعه تطبیقی مدلهای فرهنگسازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزشوپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
مدل کوئین و کامرونمطالعه تطبیقی مدلهای فرهنگسازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزشوپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
مسئولیتپذیری اجتماعیمدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
مشکلات رفتاری کودکارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
معلمانمطالعه تطبیقی مدلهای فرهنگسازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزشوپرورش [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 197-214]
منظرمدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
مهارتهای زندگیرابطه ی علّی سلامت روان، سبک زندگی، مهارت های زندگی و کیفیت زندگی زناشویی با میانجی گری باورهای ارتباطی، بخشودگی و انتظارات قبل از ازدواج [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 87-112]
موفقیت تحصیلیمعادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 159-176]
مولتیپل اسکلروزیسبررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-96]
ن
نارسایی هیجانیالگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 117-138]
نظریه مدل ذهنیتدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 41-64]
نظمجویی شناختی هیجاناثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر نظمجویی شناختی هیجان در افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 25-44]
نفوذپذیری بصریمدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 21-40]
نقص توجه همراه با بیش فعالیارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 207-224]
نقض قرارداد روانشناختیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندهای قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-24]
نوجوانانپیش بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 65-80]
نوجوانیبهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 137-157]
و
واژگان کلیدی:روایت درمانیبررسی اثربخشی روایت درمانی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 67-85]
واژه کلیدی: درمان عقلانیاثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب آوری زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
وب سایت تجاریتوسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 65-76]
وظیفهشناسیآزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 81-99]
ویژگیهای شخصیتیمدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-190]
ویژگی های شخصیتیمدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطهای جهت گیری هدف [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 203-224]
ه
همجوشی فکر- عملمقایسه همجوشی فکر- عمل، سبکهای اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 175-192]
هیجانی و رفتاریاثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب آوری زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-124]
ی
یادگیری خودتنظیمیآزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-23]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد