آ
-
آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانهی زمینهای براساس نظریهی پنتاگون [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 67-89]
-
آموزههای دینی
اثربخشی آموزش مسائل دینی بر رضایت زناشویی زوجین [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 61-74]
ا
-
احساس انسجام
رابطه بین احساس انسجام و عملکرد شغلی با میانجیگری سلامت روان و راهبردهای مقابله [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 85-97]
-
اختلالات هیجانی
کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت عوامل فراتشخیصی و نشانههای اختلالات هیجانی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-27]
-
استدلال
بررسی ساختار عاملی مقیاس آزمون استدلال پروکتور و گمبل [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 75-84]
-
استدلال اعداد
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
استدلال عددی
بررسی ساختار عاملی مقیاس آزمون استدلال پروکتور و گمبل [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 75-84]
-
استدلال قضاوت کردن
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
استدلال منطقی
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
استدلال منطقی و استدلال تصویری
بررسی ساختار عاملی مقیاس آزمون استدلال پروکتور و گمبل [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 75-84]
-
استرس
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با خلق منفی بر اضطراب و استرس دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-10]
-
استرس شغلی
نقش واسطه گری استرس شغلی در رابطه بین سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 75-89]
-
استرس شغلی
نقش باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه در پیوند بین فرسودگی و استرس شغلی با رفتارهای غیراخلاقی: گسترش یک نظریه درایران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 103-117]
-
اضطراب
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
-
اضطراب
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با خلق منفی بر اضطراب و استرس دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-10]
-
اعتبار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی مسئولیت پذیری چندبعدی بر مبنای متون اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 99-111]
-
اعتیاد به شیشه
مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 107-125]
-
افسردگی
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
-
انسجام اجتماعی
ارائه الگوی علّی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 11-28]
-
انسجام تحصیلی
ارائه الگوی علّی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 11-28]
-
اهمال کاری
اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری دانش آموزان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-101]
ب
-
بافت و محتوای خانواده
نیمرخ روانشناختی خانوادههای کودکان محبوب و غیر محبوب [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 101-114]
-
باور به دنیای عادلانه
نقش باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه در پیوند بین فرسودگی و استرس شغلی با رفتارهای غیراخلاقی: گسترش یک نظریه درایران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 103-117]
-
باور به دنیای ناعادلانه
نقش باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه در پیوند بین فرسودگی و استرس شغلی با رفتارهای غیراخلاقی: گسترش یک نظریه درایران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 103-117]
-
باورهای سترون شده
مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 107-125]
-
باورهای معنوی
نقش واسطهای کارکردهای خانواده برای تابآوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-45]
پ
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 91-105]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 29-39]
-
پرسشنامهی مسئولیتپذیری چندبعدی اسلامی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی مسئولیت پذیری چندبعدی بر مبنای متون اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 99-111]
-
پروژسترون
تاثیر نوسانات هورمونهای تستوسترون و پروژسترون بر میزان رضایتمندی جنسی با کنترل عامل رضایتمندی زناشویی در گروهی از زنان 30 تا 50 سال [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 13-27]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت
بررسی شاخصهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 29-39]
ت
-
تابآوری فردی
نقش واسطهای کارکردهای خانواده برای تابآوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-45]
-
تحلیل عاملی
کفایت روانسنجی مقیاس شفقت خود(SCS) [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-59]
-
تحلیل عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 91-105]
-
تستوسترون
تاثیر نوسانات هورمونهای تستوسترون و پروژسترون بر میزان رضایتمندی جنسی با کنترل عامل رضایتمندی زناشویی در گروهی از زنان 30 تا 50 سال [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 13-27]
ج
-
جهتگیری مذهبی
نقش واسطهگری جهتگیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانشآموزان پایهی سوم دورهی دبیرستان شهر شیراز [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-73]
خ
-
خانواده
مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 107-125]
-
خودشکوفایی
مفهوم خود از دیدگاه روانشناسی انسانگرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 65-84]
-
خوشهبندی
خوشهبندی : ابزاری برای آنالیز دادهها در مطالعات کمی و آمیخته [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 13-36]
د
-
داده کاوی
خوشهبندی : ابزاری برای آنالیز دادهها در مطالعات کمی و آمیخته [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 13-36]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با خلق منفی بر اضطراب و استرس دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-10]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری دانش آموزان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-101]
-
دانشآموزان پسر تک سرپرست
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانشآموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-58]
-
دانشجویان
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانهی زمینهای براساس نظریهی پنتاگون [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 67-89]
-
دانشجویان
بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 91-105]
-
دانشجویان
ارائه الگوی علّی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 11-28]
-
درمان شناختی-رفتاری
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
-
درمان فراتشخیصی یکپارچه
کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت عوامل فراتشخیصی و نشانههای اختلالات هیجانی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-27]
-
دلبستگی
خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دورهی سنی میانی کودکی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 41-63]
-
دلزدگی زناشویی
نقش واسطهای کارکردهای خانواده برای تابآوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-45]
-
دوره سنی میانی
خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دورهی سنی میانی کودکی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 41-63]
-
دوستان
مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 107-125]
ر
-
راهبردهای مقابله ای
رابطه بین احساس انسجام و عملکرد شغلی با میانجیگری سلامت روان و راهبردهای مقابله [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 85-97]
-
رضایت جنسی
تاثیر نوسانات هورمونهای تستوسترون و پروژسترون بر میزان رضایتمندی جنسی با کنترل عامل رضایتمندی زناشویی در گروهی از زنان 30 تا 50 سال [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 13-27]
-
رضایت زناشویی
اثربخشی آموزش مسائل دینی بر رضایت زناشویی زوجین [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 61-74]
-
رضایتمندی زناشویی
تاثیر نوسانات هورمونهای تستوسترون و پروژسترون بر میزان رضایتمندی جنسی با کنترل عامل رضایتمندی زناشویی در گروهی از زنان 30 تا 50 سال [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 13-27]
-
رفتارهای پرخطر
واسطهگری عزت نفس بر کیفیت زندگی و رفتارهای پرخطردر بین دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 29-43]
-
رفتارهای غیراخلاقی
نقش باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه در پیوند بین فرسودگی و استرس شغلی با رفتارهای غیراخلاقی: گسترش یک نظریه درایران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 103-117]
-
روانسنجی
خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دورهی سنی میانی کودکی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 41-63]
-
روانشناسی انسانگرا
مفهوم خود از دیدگاه روانشناسی انسانگرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 65-84]
-
روانشناسی یادگیری ریاضی
خوشهبندی : ابزاری برای آنالیز دادهها در مطالعات کمی و آمیخته [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 13-36]
-
روایی
کفایت روانسنجی مقیاس شفقت خود(SCS) [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-59]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 91-105]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 29-39]
-
روایی سازه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی مسئولیت پذیری چندبعدی بر مبنای متون اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 99-111]
-
روایی محتوا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی مسئولیت پذیری چندبعدی بر مبنای متون اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 99-111]
-
روش کمی
روش فازی در پژوهش، پلی ما بین روشهای کمی و کیفی پژوهش [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 45-65]
-
روش کیفی
روش فازی در پژوهش، پلی ما بین روشهای کمی و کیفی پژوهش [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 45-65]
-
رویکرد راه حل محور
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانشآموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-58]
ز
-
زنان 50-30 سال
تاثیر نوسانات هورمونهای تستوسترون و پروژسترون بر میزان رضایتمندی جنسی با کنترل عامل رضایتمندی زناشویی در گروهی از زنان 30 تا 50 سال [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 13-27]
س
-
سبک فرزندپروری
نقش واسطهگری جهتگیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانشآموزان پایهی سوم دورهی دبیرستان شهر شیراز [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-73]
-
سبکهای هویتی
ارائه یک مدل مفهومی جهت تبیین رابطه میان سبکهای هویتی، ویژگیهای شخصیتی نئو و کمالگرایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 85-99]
-
سبک والدگری
مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 107-125]
-
سرمایه روانشناختی
نقش واسطه گری استرس شغلی در رابطه بین سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 75-89]
-
سلامت روان
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانشآموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-58]
-
سلامت عمومی
رابطه بین احساس انسجام و عملکرد شغلی با میانجیگری سلامت روان و راهبردهای مقابله [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 85-97]
-
سلامت عمومی
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
-
سوءمصرف مواد
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
ش
-
شفقت خود
کفایت روانسنجی مقیاس شفقت خود(SCS) [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-59]
ع
-
عرفان اسلامی
مفهوم خود از دیدگاه روانشناسی انسانگرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 65-84]
-
عزت نفس
واسطهگری عزت نفس بر کیفیت زندگی و رفتارهای پرخطردر بین دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 29-43]
-
عملکرد شغلی
رابطه بین احساس انسجام و عملکرد شغلی با میانجیگری سلامت روان و راهبردهای مقابله [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 85-97]
-
عملکرد شغلی
نقش واسطه گری استرس شغلی در رابطه بین سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 75-89]
-
عوامل فراتشخیصی
کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت عوامل فراتشخیصی و نشانههای اختلالات هیجانی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-27]
غ
-
غیر محبوب
نیمرخ روانشناختی خانوادههای کودکان محبوب و غیر محبوب [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 101-114]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در درمان سوءمصرف مواد و سلامت عمومی افراد وابسته به مواد مخدر [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-12]
-
فرسودگی تحصیلی
ارائه الگوی علّی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 11-28]
-
فرسودگی شغلی
نقش باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه در پیوند بین فرسودگی و استرس شغلی با رفتارهای غیراخلاقی: گسترش یک نظریه درایران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 103-117]
-
فرم کوتاه پنج عامل بزرگ شخصیت
بررسی شاخصهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 29-39]
-
فرهنگ
اثربخشی آموزش مسائل دینی بر رضایت زناشویی زوجین [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 61-74]
ک
-
کارکرد خانواده
نقش واسطهای کارکردهای خانواده برای تابآوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-45]
-
کمالگرایی(مثبت و منفی)
ارائه یک مدل مفهومی جهت تبیین رابطه میان سبکهای هویتی، ویژگیهای شخصیتی نئو و کمالگرایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 85-99]
-
کودکان
خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دورهی سنی میانی کودکی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 41-63]
-
کیفیت زندگی
واسطهگری عزت نفس بر کیفیت زندگی و رفتارهای پرخطردر بین دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 29-43]
-
کیفیت محیط دانشگاه
ارائه الگوی علّی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 11-28]
م
-
مادر
خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دورهی سنی میانی کودکی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 41-63]
-
متغیرهای زبانی
روش فازی در پژوهش، پلی ما بین روشهای کمی و کیفی پژوهش [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 45-65]
-
محبوب
نیمرخ روانشناختی خانوادههای کودکان محبوب و غیر محبوب [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 101-114]
-
مدیریت زمان
اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر اهمال کاری دانش آموزان [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-101]
-
مشاوره گروهی
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانشآموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-58]
-
معنای زندگی
نقش واسطهگری جهتگیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانشآموزان پایهی سوم دورهی دبیرستان شهر شیراز [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-73]
-
مفهوم خود
مفهوم خود از دیدگاه روانشناسی انسانگرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 65-84]
-
منطق دو ارزشی
روش فازی در پژوهش، پلی ما بین روشهای کمی و کیفی پژوهش [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 45-65]
-
منطق فازی
روش فازی در پژوهش، پلی ما بین روشهای کمی و کیفی پژوهش [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 45-65]
-
مهارت مقابله با خلق منفی
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با خلق منفی بر اضطراب و استرس دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-10]
ن
-
نظریهی پنتاگون
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانهی زمینهای براساس نظریهی پنتاگون [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 67-89]
و
-
ویژگیهای شخصیتی پنج گانه نئو
ارائه یک مدل مفهومی جهت تبیین رابطه میان سبکهای هویتی، ویژگیهای شخصیتی نئو و کمالگرایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 85-99]
ه
-
هنجاریابی
کفایت روانسنجی مقیاس شفقت خود(SCS) [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-59]
-
هنجاریابی
بررسی ساختار عاملی مقیاس استدلال منطقی آنا تامسون [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-12]
-
هوش چندگانهی زمینهای
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانهی زمینهای براساس نظریهی پنتاگون [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 67-89]
ی
-
یادگیری دانشگاهی
بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 91-105]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد