آ
-
آموزش هوش هیجانی
اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
ا
-
ابعاد الگوی یادگیری
ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]
-
اتاق تاریک
بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
-
اجتناب شناختی
نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
-
اختلال یادگیری خاص
نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
-
ارزش تکالیف
نقش واسطهای ارزشهای تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
-
ارزش نمره
نقش واسطهای ارزشهای تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
-
استرس شغلی
کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
-
اضطراب اجتماعی
نقش واسطهای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]
-
اعتبار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
-
اعتیاد به اینترنت
نقش میانجی سبکهای هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستانهای غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
-
اعتیاد به تلفن همراه
نیمرخ سبکهای دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
-
افسردگی
کارآیی مشاوره شناختی رفتاری و مشاوره خانواده مبتنی بر دلبستگی در بهبود علائم افسردگی در نوجوانان دختر افسرده [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 87-102]
-
انگیزش پیشرفت
ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]
-
انگیزش درونی مذهبی و انگیزش بیرونی مذهبی
پیشبینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطهای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
-
ایمنی هیجانی
کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
ب
-
باورهای غیرمنطقی
اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
-
بلوغ عاطفی
نقش واسطهای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]
-
بهزیستی روانشناختی
رابطة بین هوش معنوی و شادکامی به واسطه بهزیستی روانشناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]
پ
-
پایایی
شاخصهای روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
-
پایایی
بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
-
پایایی
کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
-
پتریدز
بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
-
پدیدارشناسی تاریخی
بررسی پدیدارشناسانهی مفهوم هویت: تلاشی در ارائهی مدل فرایندهای هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
-
پذیرش همسالان
اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارتهای اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
-
پردازش بین فردی
اثربخشی زوج درمانی سیستمی- سازهگرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوجهای آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]
-
پرسشنامه رگه هوش هیجانی
بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
-
پرسشنامه کیفیت زندگی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
ت
-
تحلیل عامل
شاخصهای روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
-
تحلیل عاملی تاییدی
کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
-
تعارض دختران نوجوان با مادران
نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
-
تعارض زناشویی
نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
-
تفکر مثبت
اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
-
تمایز یافتگی خود
نقش میانجی سبکهای هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستانهای غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
-
تنهایی
اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارتهای اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]
ج
-
جبران
کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
خ
-
خشونت جادهای
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
-
خودراهبری یادگیری
نقش واسطهای ارزشهای تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
-
خودکارآمدی
ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]
د
-
دامنه توجه
بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
-
دانشآموزان عقبمانده ذهنی
بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
-
دانشجویان
نیمرخ سبکهای دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
-
دلبستگی
کارآیی مشاوره شناختی رفتاری و مشاوره خانواده مبتنی بر دلبستگی در بهبود علائم افسردگی در نوجوانان دختر افسرده [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 87-102]
-
دلبستگی
نیمرخ سبکهای دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
ر
-
رانندگی پرخاشگرانه
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
-
رضایت از زندگی
پیشبینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطهای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
-
رفتارهای انحرافی
کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
-
روابط زناشویی
اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
-
روایی
شاخصهای روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
-
روایی
بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
-
روایی
کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
-
روایی سازه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
-
روایی محتوا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
ز
-
زندانیان
ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]
-
زوجدرمانی سیستمی- سازهگرا
اثربخشی زوج درمانی سیستمی- سازهگرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوجهای آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]
س
-
ساختار عامل تاییدی
ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]
-
ساختار عاملی
شاخصهای روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
-
سبک حل تعارض
نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
-
سبک دلبستگی
نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
-
سبکهای پردازش هویت
فرزندپروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطهگری سبکهای پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
-
سبکهای هویت
نقش میانجی سبکهای هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستانهای غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
-
سلامت روانی
الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
-
سوء رفتار هیجانی
اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
ش
-
شادکامی
رابطة بین هوش معنوی و شادکامی به واسطه بهزیستی روانشناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]
-
شادکامی
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به متآمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
-
شخصیت تاریک
شاخصهای روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
-
شفقت خود
ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]
ع
-
عزت نفس
نقش واسطهای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]
غ
-
غفلت از خداوند و آخرت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
-
غفلت از خطرات
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
-
غفلت از دیگران
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
ف
-
فارنهام
بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
-
فرایندهای هویت
بررسی پدیدارشناسانهی مفهوم هویت: تلاشی در ارائهی مدل فرایندهای هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
-
فرزندپروری
فرزندپروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطهگری سبکهای پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
-
فرسودگی هیجانی
کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
ک
-
کیفیت عملکرد
نقش واسطهای ارزشهای تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
گ
-
گفت و شنود
پیشبینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطهای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
م
-
مت آمفتامین
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به متآمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
-
مثلث شناختی
الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
-
مدیریت خشم
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
-
مسئولیتپذیری
فرزندپروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطهگری سبکهای پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
-
مقیاس غفلت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
-
مقیاس نارسایی کنشی نگرش
شاخصهای روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
-
مهارت حل مسئله
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به متآمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
-
مهارتهای اجتماعی
اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارتهای اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]
ن
-
ناامنی هیجانی
کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
-
نارسایی شناختی
نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
-
نارسایی هیجانی
نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
-
نحوه استفاده از تلفن همراه
نیمرخ سبکهای دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
-
نزدیکی رابطه
اثربخشی زوج درمانی سیستمی- سازهگرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوجهای آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]
-
نگرش
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به متآمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
-
نوجوان
فرزندپروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطهگری سبکهای پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
و
-
وضعیتهای هویتی
بررسی پدیدارشناسانهی مفهوم هویت: تلاشی در ارائهی مدل فرایندهای هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
ه
-
همنوایی
پیشبینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطهای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
-
هوش عاطفی
الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
-
هوش معنوی
رابطة بین هوش معنوی و شادکامی به واسطه بهزیستی روانشناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
-
هویت
بررسی پدیدارشناسانهی مفهوم هویت: تلاشی در ارائهی مدل فرایندهای هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد