نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش هوش هیجانی اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]

ا

  • ابعاد الگوی یادگیری ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]
  • اتاق تاریک بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
  • اجتناب شناختی نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
  • اختلال یادگیری خاص نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
  • ارزش تکالیف نقش واسطه‌ای ارزش‌های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
  • ارزش نمره نقش واسطه‌ای ارزش‌های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
  • استرس شغلی کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
  • اضطراب اجتماعی نقش واسطه‌ای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]
  • اعتبار ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
  • اعتیاد به اینترنت نقش میانجی سبک‌های هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستان‌های غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
  • اعتیاد به تلفن همراه نیمرخ سبک‌های دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
  • افسردگی کارآیی مشاوره شناختی رفتاری و مشاوره خانواده مبتنی بر دلبستگی در بهبود علائم افسردگی در نوجوانان دختر افسرده [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 87-102]
  • انگیزش پیشرفت ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]
  • انگیزش درونی مذهبی و انگیزش بیرونی مذهبی پیش‌بینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطه‌ای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
  • ایمنی هیجانی کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]

ب

  • باورهای غیرمنطقی اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
  • بلوغ عاطفی نقش واسطه‌ای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]
  • بهزیستی روانشناختی رابطة بین هوش معنوی و شادکامی ‌به واسطه بهزیستی روان‌شناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]

پ

  • پایایی شاخص‌های روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
  • پایایی بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
  • پایایی کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
  • پتریدز بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
  • پدیدارشناسی تاریخی بررسی پدیدارشناسانه‌ی مفهوم هویت: تلاشی در ارائه‌ی مدل فرایند‌‌‌‌های هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
  • پذیرش همسالان اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارت‌های اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
  • پردازش بین فردی اثربخشی زوج ‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوج‌های آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]
  • پرسشنامه رگه هوش هیجانی بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
  • پرسشنامه کیفیت زندگی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]

ت

  • تحلیل عامل شاخص‌های روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
  • تحلیل عاملی تاییدی کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
  • تعارض دختران نوجوان با مادران نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
  • تعارض زناشویی نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
  • تفکر مثبت اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
  • تمایز یافتگی خود نقش میانجی سبک‌های هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستان‌های غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
  • تنهایی اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارت‌های اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]

ج

  • جبران کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]

خ

  • خشونت جاده‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
  • خودراهبری یادگیری نقش واسطه‌ای ارزش‌های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]
  • خودکارآمدی ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-16]

د

  • دامنه توجه بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
  • دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 47-60]
  • دانشجویان نیمرخ سبک‌های دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
  • دلبستگی کارآیی مشاوره شناختی رفتاری و مشاوره خانواده مبتنی بر دلبستگی در بهبود علائم افسردگی در نوجوانان دختر افسرده [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 87-102]
  • دلبستگی نیمرخ سبک‌های دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]

ر

  • رانندگی پرخاشگرانه اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
  • رضایت از زندگی پیش‌بینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطه‌ای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
  • رفتارهای انحرافی کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]
  • روابط زناشویی اثربخشی آموزش تفکرمثبت بر باورهای غیرمنطقی روابط زناشویی زوجین شهر یاسوج [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 81-96]
  • روایی شاخص‌های روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
  • روایی بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
  • روایی کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
  • روایی سازه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]
  • روایی محتوا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت زندگی مبتنی بر آراء آیت الله جوادی آملی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 103-114]

ز

  • زندانیان ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]
  • زوج‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا اثربخشی زوج ‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوج‌های آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]

س

  • ساختار عامل تاییدی ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]
  • ساختار عاملی شاخص‌های روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
  • سبک حل تعارض نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
  • سبک دلبستگی نقش سبک حل تعارض مادر، تعارض زناشویی مادر و سبک دلبستگی دختر در تعارض دختر با مادر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-22]
  • سبک‌های پردازش هویت فرزند‌پروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطه‌گری سبک‌های پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
  • سبک‌های هویت نقش میانجی سبک‌های هویت در رابطه بین تمایز یافتگی خود و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دبیرستان‌های غیر دولتی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 37-54]
  • سلامت روانی الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
  • سوء رفتار هیجانی اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]

ش

  • شادکامی رابطة بین هوش معنوی و شادکامی ‌به واسطه بهزیستی روان‌شناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]
  • شادکامی اثربخشی آموزش مهارت‌ حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت‌آمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
  • شخصیت تاریک شاخص‌های روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 73-86]
  • شفقت خود ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 31-46]

ع

  • عزت نفس نقش واسطه‌ای بلوغ عاطفی در رابطه بین عزت نفس و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 35-52]

غ

  • غفلت از خداوند و آخرت ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
  • غفلت از خطرات ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
  • غفلت از دیگران ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]

ف

  • فارنهام بررسی روایی و پایایی مقدماتی فرم کوتاه پرسشنامه رگه هوش هیجانی (TEIQue-SF) در دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-17]
  • فرایندهای هویت بررسی پدیدارشناسانه‌ی مفهوم هویت: تلاشی در ارائه‌ی مدل فرایند‌‌‌‌های هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]
  • فرزندپروری فرزند‌پروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطه‌گری سبک‌های پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
  • فرسودگی هیجانی کارکرد پیشگیری (جبرانی) رفتارهای انحرافی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 79-100]

ک

  • کیفیت عملکرد نقش واسطه‌ای ارزش‌های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 13-30]

گ

  • گفت و شنود پیش‌بینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطه‌ای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]

م

  • مت آمفتامین اثربخشی آموزش مهارت‌ حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت‌آمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
  • مثلث شناختی الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
  • مدیریت خشم اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی رانندگان بر پرخاشگری و خشم آنان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 23-40]
  • مسئولیت‌پذیری فرزند‌پروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطه‌گری سبک‌های پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]
  • مقیاس غفلت ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-58]
  • مقیاس نارسایی کنشی نگرش شاخص‌های روانسنجی مقیاس نارسایی کنشی نگرش [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-12]
  • مهارت حل مسئله اثربخشی آموزش مهارت‌ حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت‌آمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
  • مهارت‌های اجتماعی اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارت‌های اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 61-80]

ن

  • ناامنی هیجانی کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 53-78]
  • نارسایی شناختی نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
  • نارسایی هیجانی نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش-آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 55-72]
  • نحوه استفاده از تلفن همراه نیمرخ سبک‌های دلبستگی، اعتیاد به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 87-104]
  • نزدیکی رابطه اثربخشی زوج ‌درمانی سیستمی- سازه‌گرا بر پردازش بین فردی و نزدیکی رابطه در زوج‌های آشفته [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 105-128]
  • نگرش اثربخشی آموزش مهارت‌ حل مسئله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت‌آمفتامین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 17-34]
  • نوجوان فرزند‌پروری و مسئولیت پذیری در نوجوانان: نقش واسطه‌گری سبک‌های پردازش هویت [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 97-120]

و

  • وضعیت‌های هویتی بررسی پدیدارشناسانه‌ی مفهوم هویت: تلاشی در ارائه‌ی مدل فرایند‌‌‌‌های هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]

ه

  • همنوایی پیش‌بینی رضایت از زندگی براساس الگوی ارتباطی خانواده با نقش واسطه‌ای انگیزش مذهبی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 17-36]
  • هوش عاطفی الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 117-138]
  • هوش معنوی رابطة بین هوش معنوی و شادکامی ‌به واسطه بهزیستی روان‌شناختی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 73-86]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان قربانی سوء رفتار هیجانی والدین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-116]
  • هویت بررسی پدیدارشناسانه‌ی مفهوم هویت: تلاشی در ارائه‌ی مدل فرایند‌‌‌‌های هویتی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 59-72]