آگاهی واج شناختیاثر بخشی آموزش بازیهای شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
آموزش پیشگیری از بیماری کووید 19اثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
آموزش خودمتمایزسازیاثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
ا
اثربخشیاثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانشآموزان دارای نقص توجه/بیشفعالی و دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
احساس انسجامارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیتپذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجیگری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
اختلالات خوردننقش واسطهای شفقتخود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیبرسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]
اختلالات یادگیریاثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانشآموزان دارای نقص توجه/بیشفعالی و دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
اختلال رفتار برونیسازی شدهاثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
اختلال شخصیت مرزینقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطافپذیری شناختی با رگههای اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
اخلاقساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
ادراک از محیط کلاسمدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطافپذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
ادراک نوجوان از شیوههای تربیتی والدینتدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
استرس شغلینقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
اصفهاننقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
اضطراب امتحاناثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
اضطراب بیماری کرونااثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
اضطراب زباننقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
اضطراب کروناارائه مدل روابط ساختاری نگرشهای ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجیگری سرسختی روانشناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
اعتبارروایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
افسردگیفرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
افسردگیبررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]
افسردگیرابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]
انصراف از طلاقتدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
انعطافپذیری خانوادهمدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطافپذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
انعطاف پذیری خانوادهرابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
انعطافپذیری شناختینقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطافپذیری شناختی با رگههای اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
اهمالکاری تحصیلینقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
ب
بازی های شناختی شنیداریاثر بخشی آموزش بازیهای شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
باورهای فراشناختیاثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روانشناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
باورهای معرفت شناختینقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
بخشودگیاثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روانشناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
بدشکلی بدنیاثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
بهزیستی ذهنیتدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
بهزیستی روانشناختیاثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روانشناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
بهزیستی مدرسهاثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
پ
پایاییساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
پایستگی تحصیلی و شکفتگی تحصیلیمدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطافپذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
پذیرش بیماریروایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
پرستاران زنطراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجیگری سرمایه روانشناختی در پرستاران زن بیمارستانهای نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
پرستاران زنارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
پیراپزشکاننقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسینقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
ت
تاب آوریارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
تجارب نامطلوبرابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]
تحلیل عاملیساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
تحمل پریشانیارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
ترس از ارزیابی منفیاثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
تعادل زندگی-کارنقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
تعارضات زناشوییاثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
تعهد سازمانیطراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجیگری سرمایه روانشناختی در پرستاران زن بیمارستانهای نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
تنظیم شناختی هیجانارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
تنظیم شناختی هیجانتدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
تنظیم هیجانارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
تنظیم هیجانیاثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
ح
حمایت ادراک شدهتدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
حمایت تحصیلیمدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطافپذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
خ
خلاقیتنقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
خودباوری تحصیلیاثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
خودپندارهارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارتهای زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
خودخاموشیبررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]
خودناتوانسازی تحصیلیتدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
د
دانش آموزنقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
دانش آموزانارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارتهای زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
دانش آموزان نارساخواناثر بخشی آموزش بازیهای شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
دانشجویاناثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ رﻓﺘﺎریمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر توجه آگاهی و گروه درمانی شناختی رفتاری بر کاهش احساس گناه، افکار خودکشی و ناامیدی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 135-145]
درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ذهنآﮔﺎﻫﻲمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر توجه آگاهی و گروه درمانی شناختی رفتاری بر کاهش احساس گناه، افکار خودکشی و ناامیدی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 135-145]
درمان مبتنی برایماگو(ایماگوتراپی)اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روانشناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدفراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتازبررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبتبررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
درمان مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقیاثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
دشواری در تنظیم هیجانرابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
دوره ابتداییارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارتهای زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
دوزبانهنقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
ذ
ذهنآگاهیرابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]
ر
رفتار اخلاقیساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
رفتار پر خطرارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
رفتارخودشکن تحصیلیساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
رفتارهای خود آسیبرساننقش واسطهای شفقتخود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیبرسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]
روانپویشی کوتاه مدتاثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
روایابیروایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
رواییساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
روش گاتمنتدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
ز
زنانروایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
زنان مراجعه کنندهاثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
زوج درمانی رفتاری تلفیقیفراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
زوجیناثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
س
سازگاری پس از طلاقتدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
سبک دلبستگیتدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
سبک زندگی ناخوشایندارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
سبکهای فرزند پروری ادراک شدهارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
سرزندگی تحصیلیرابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
سرزندگی تحصیلیتدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
سرسختی روانشناختیارائه مدل روابط ساختاری نگرشهای ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجیگری سرسختی روانشناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
سرمایه روان شناختیطراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجیگری سرمایه روانشناختی در پرستاران زن بیمارستانهای نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
سرمایه روانشناختیمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
سلوکرابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
ش
شفقت خودنقش واسطهای شفقتخود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیبرسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]
ص
صمیمیت زوجیناثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
ط
طرح پژوهش تک آزمودنیاثر بخشی آموزش بازیهای شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
طلاقاثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
طلاقاثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روانشناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
ع
عزت نفساثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
عملکرد شغلیارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیتپذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجیگری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
ف
فرا تحلیلفرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
فراتحلیلفراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
فرسودگی زناشوییاثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
فرسودگی شغلیطراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجیگری سرمایه روانشناختی در پرستاران زن بیمارستانهای نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
ک
کارکردهای خانوادهاثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
کارمندانمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
کرونا ویروسارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
کمال گراییاثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
کیفیت دلبستگیاثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
کیفیت زناشویینقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
کیفیت زندگی مدرسهنقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
ل
لذت افزاییبررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]
م
مسئولیت پذیریارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیتپذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجیگری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
مشاوره زناشوییتدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
مشکلات بیرونی و درونی کودکانبررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
مشکلات رفتاری هیجانیارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارتهای زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
معنای تحصیلیمدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطافپذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
مهارتهای ارتباطیاثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
مهارت های زندگیارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارتهای زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
مولفه های کیفیت زناشوییفراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
میل به طلاقتدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
ن
نارضایتی بدنیاثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
نافرمانی مقابله ایرابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
ناگویی هیجانیاثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
نظامیطراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجیگری سرمایه روانشناختی در پرستاران زن بیمارستانهای نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
نظریه ذهننقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطافپذیری شناختی با رگههای اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
نظم جویی شناختی هیجانرابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
نقص توجهاثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانشآموزان دارای نقص توجه/بیشفعالی و دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
نگرشساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
نگرش اخلاقیساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
نگرشهای ناکارآمدارائه مدل روابط ساختاری نگرشهای ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجیگری سرسختی روانشناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
نوجوانفرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
نوجوانانساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
نوجوانیارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
و
واقعیت درمانیمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
والد گریرابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
ویژگی های شخصیتیتدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
ه
هوش معنویارائه مدل روابط ساختاری نگرشهای ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجیگری سرسختی روانشناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
هوش هیجانیارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیتپذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجیگری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
هوش هیجانینقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
هوش هیجانینقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطافپذیری شناختی با رگههای اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
هیجان های تحصیلیاثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
ی
یادگیری زبان انگلیسینقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد