نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واج شناختی اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
  • آموزش پیشگیری از بیماری کووید 19 اثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
  • آموزش خودمتمایزسازی اثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]

ا

  • اثربخشی اثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانش‌آموزان دارای نقص توجه/بیش‌فعالی و دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
  • احساس انسجام ارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیت‌پذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
  • اختلالات خوردن نقش واسطه‌ای شفقت‌خود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیب‌رسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]
  • اختلالات یادگیری اثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانش‌آموزان دارای نقص توجه/بیش‌فعالی و دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
  • اختلال رفتار برونی‌سازی شده اثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
  • اختلال شخصیت مرزی نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
  • اخلاق ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
  • ادراک از محیط کلاس مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
  • ادراک نوجوان از شیوه‌های تربیتی والدین تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
  • استرس شغلی نقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
  • اصفهان نقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
  • اضطراب امتحان اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
  • اضطراب بیماری کرونا اثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
  • اضطراب زبان نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
  • اضطراب کرونا ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
  • اعتبار روایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
  • افسردگی فرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
  • افسردگی بررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]
  • افسردگی رابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]
  • انصراف از طلاق تدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
  • انعطاف‌پذیری خانواده مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
  • انعطاف پذیری خانواده رابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ‏گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
  • انعطاف‌پذیری شناختی نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
  • اهمالکاری تحصیلی نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]

ب

  • بازی های شناختی شنیداری اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
  • باورهای فراشناختی اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روان‎شناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
  • باورهای معرفت شناختی نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
  • بخشودگی اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روان‎شناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
  • بدشکلی بدنی اثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
  • بهزیستی ذهنی تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
  • بهزیستی روانشناختی اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روان‎شناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
  • بهزیستی مدرسه اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]

پ

  • پایایی ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
  • پایستگی تحصیلی و شکفتگی تحصیلی مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
  • پذیرش بیماری روایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
  • پرستاران زن طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
  • پرستاران زن ارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
  • پیراپزشکان نقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
  • پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]

ت

  • تاب آوری ارائه مدل ساختاری رابطه سبک‌های فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
  • تجارب نامطلوب رابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]
  • تحلیل عاملی ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
  • تحمل پریشانی ارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
  • ترس از ارزیابی منفی اثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
  • تعادل زندگی-کار نقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
  • تعارضات زناشویی اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
  • تعهد سازمانی طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
  • تنظیم شناختی هیجان ارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
  • تنظیم شناختی هیجان تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
  • تنظیم هیجان ارائه مدل ساختاری رابطه سبک‌های فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
  • تنظیم هیجانی اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]

ح

  • حمایت ادراک شده تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
  • حمایت تحصیلی مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]

خ

  • خلاقیت نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
  • خودباوری تحصیلی اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]
  • خودپنداره ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
  • خودخاموشی بررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]
  • خودکارآمدی اثربخشی بسته آموزشی رفتار‌درمانی دیالکتیک مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کمال‌گرا بر خودکارآمدی نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 93-106]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]

د

  • دانش آموز نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]
  • دانش آموزان ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
  • دانش آموزان نارساخوان اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
  • دانشجویان اثربخشی آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 بر اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 109-121]
  • درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ رﻓﺘﺎری مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر توجه آگاهی و گروه درمانی شناختی رفتاری بر کاهش احساس گناه، افکار خودکشی و ناامیدی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 135-145]
  • درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ذهن‏آﮔﺎﻫﻲ مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر توجه آگاهی و گروه درمانی شناختی رفتاری بر کاهش احساس گناه، افکار خودکشی و ناامیدی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 135-145]
  • درمان فعال ساز رفتاری فرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
  • درمان ‌مبتنی بر‌ایماگو(ایماگوتراپی) اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روان‎شناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد فراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
  • درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
  • درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
  • درمان مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
  • دشواری در تنظیم هیجان رابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
  • دوره ابتدایی ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
  • دوزبانه نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 107-118]

ر

  • رفتار اخلاقی ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
  • رفتار پر خطر ارائه مدل ساختاری رابطه سبک‌های فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
  • رفتارخودشکن تحصیلی ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
  • رفتاردرمانی دیالکتیک اثربخشی بسته آموزشی رفتار‌درمانی دیالکتیک مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کمال‌گرا بر خودکارآمدی نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 93-106]
  • رفتارهای خود آسیب‌رسان نقش واسطه‌ای شفقت‌خود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیب‌رسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]
  • روانپویشی کوتاه مدت اثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
  • روایابی روایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
  • روایی ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 81-100]
  • روش گاتمن تدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]

ز

  • زنان روایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19 [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 131-142]
  • زنان مراجعه کننده اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
  • زوج درمانی رفتاری تلفیقی فراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
  • زوجین اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]

س

  • سازگاری پس از طلاق تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
  • سبک دلبستگی تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]
  • سبک زندگی ناخوشایند ارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
  • سبک‌های فرزند پروری ادراک شده ارائه مدل ساختاری رابطه سبک‌های فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ‏گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
  • سرزندگی تحصیلی تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 55-70]
  • سرسختی روان‌شناختی ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
  • سرمایه روان شناختی طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
  • سرمایه روانشناختی مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
  • سلوک رابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]

ش

  • شفقت خود نقش واسطه‌ای شفقت‌خود در رابطه بین اختلالات خوردن و رفتارهای خود آسیب‌رسان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 117-128]

ص

  • صمیمیت زوجین اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]

ط

  • طرح پژوهش تک آزمودنی اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 67-81]
  • طلاق اثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
  • طلاق اثر بخشی درمان مبتنی بر ایماگو بر باورهای فراشناختی، بخشودگی و بهزیستی روان‎شناختی زنان متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 15-28]

ع

  • عزت نفس اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
  • عملکرد شغلی ارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیت‌پذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
  • فراتحلیل فراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
  • فرسودگی زناشویی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
  • فرسودگی شغلی طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]

ک

  • کارکردهای خانواده اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر نظام رفتاری تلفیقی بر تعارضات زناشویی، صمیمیت زوجین و کارکردهای خانواده در زوج های مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 1-14]
  • کارمندان مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
  • کرونا ویروس ارزیابی مدل تحمل پریشانی بر اساس سبک زندگی ناخوشایند با میانجی گری تنظیم شناختی هیجان در پرستاران زن بیمارستان در دوران شیوع کرونا [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-42]
  • کمال‌گرایی اثربخشی بسته آموزشی رفتار‌درمانی دیالکتیک مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کمال‌گرا بر خودکارآمدی نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 93-106]
  • کمال گرایی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
  • کیفیت دلبستگی اثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
  • کیفیت زناشویی نقش تعادل زندگی- کار و استرس شغلی در کیفیت زندگی زناشویی پیراپزشکان (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-16]
  • کیفیت زندگی مدرسه نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 101-114]

ل

  • لذت افزایی بررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 123-134]

م

  • مسئولیت پذیری ارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیت‌پذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
  • مشاوره زناشویی تدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]
  • مشکلات بیرونی و درونی کودکان بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 119-134]
  • مشکلات رفتاری هیجانی ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
  • معنای تحصیلی مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 143-160]
  • مهارتهای ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 151-162]
  • مهارت های زندگی ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 1-20]
  • مولفه های کیفیت زناشویی فراتحلیل و مقایسه اثربخشی های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی رفتاری تلفیقی بر مولفه های کیفیت زناشویی زوجین [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 29-52]
  • میل به طلاق تدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-68]

ن

  • نارضایتی بدنی اثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 82-100]
  • نافرمانی مقابله ای رابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی آموزش خودمتمایز سازی بر کیفیت دلبستگی و ناگویی هیجانی نوجوانان طلاق با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 53-68]
  • نظامی طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 69-80]
  • نظریه ذهن نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
  • نظم جویی شناختی هیجان رابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ‏گری نظم جویی شناختی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 17-30]
  • نقص توجه اثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانش‌آموزان دارای نقص توجه/بیش‌فعالی و دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 53-66]
  • نگرش ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
  • نگرش اخلاقی ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
  • نگرش‌های ناکارآمد ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
  • نوجوان فرا تحلیل اثر بخشی درمان فعال ساز رفتاری برمیزان افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 161-174]
  • نوجوانان ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 71-92]
  • نوجوانان اثربخشی بسته آموزشی رفتار‌درمانی دیالکتیک مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کمال‌گرا بر خودکارآمدی نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 93-106]
  • نوجوانی ارائه مدل ساختاری رابطه سبک‌های فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از راه میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 101-116]

و

  • واقعیت درمانی مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 21-36]
  • والد گری رابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 143-160]
  • ویژگی های شخصیتی تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 69-92]

ه

  • هوش معنوی ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی [دوره 13، شماره 48، 1401، صفحه 21-38]
  • هوش هیجانی ارائه مدل روابط ساختاری احساس انسجام و مسئولیت‌پذیری باعملکرد شغلی کارکنان از راه میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 13، شماره 47، 1401، صفحه 129-142]
  • هوش هیجانی نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]
  • هوش هیجانی نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 135-150]
  • هیجان های تحصیلی اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 93-108]

ی

  • یادگیری زبان انگلیسی نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 43-54]