آرا علامه محمد تقی جعفریساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
آموزش اولسونتاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
آموزش تجدید قوابررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
آموزش روانشناختی خانوادهاثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
آموزش نظریه ذهنارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
ا
ابراز وجودنقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
ابعاد هویتبررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
احساس تنهایی و سازگاری اجتماعیرابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
احساس کنترلبررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
اختلال اضطراب اجتماعیاثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
اختلال اضطراب فراگیرنقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
اختلال نقص توجه / بیش فعالیاثر بخشی بازتوانی شناختی رایانهای (CRT) بر بهبود حافظهی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
اختلال نقص توجه-بیش فعالیاثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
اختلال های روان شناختیساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
استرس شغلیاثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
استعارهبررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
اسکیزوفرنیااثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
اضطراببررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
اعتبارساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
اعتباریابیساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
اعتباریابیساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
افسردگیبررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
افسردگیآزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
انعطافپذیری شناختیساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
انگیزه پیشرفت تحصیلیتأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
انگیزه درونیتأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
ایماگو تراپیاثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
ب
بازتوانی شناختی رایانهایاثر بخشی بازتوانی شناختی رایانهای (CRT) بر بهبود حافظهی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
بخششبررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
برونگراییارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
بزهکاریساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
بهزیستی روانشناختیاثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
بهزیستی معنویرابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
پ
پایاییبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکلساز از هرزهنگاری (اعتیاد به هرزهنگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
پایاییساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
پرخاشگریاثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
پرسشنامهساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
پریشانی هیجانیاثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
ت
تابآوری تحصیلیتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
تجارب تبحریبررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
تحلیل اکتشافیبررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
تحلیل عامل اکتشافیویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
تحلیل عامل تاییدیویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
تعادل کار-زندگیاثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
تعارضات زناشوئیتاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
تعارض کار-خانوادهاثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
تعارض معلم- شاگردنقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
تمایزیافتگیبررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
تمایزیافتگی خودرابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
تن آرامیبررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
تنظیم شناختی هیجانتبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
تنظیم شناختی هیجانمقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
تنظیم هیجاننقش واسطهای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
ج
جهتگیری هدفبررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
جوانانساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
جو روانی- اجتماعی کلاس درستدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
جو عاطفی خانوادهتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
ح
حافظهی کاریاثر بخشی بازتوانی شناختی رایانهای (CRT) بر بهبود حافظهی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
خ
خانوادهبررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
خانوادهتاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
خانوادهبررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
خودتنظیمی رفتارینقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
خودکارآمدینقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه ویژگیهای شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
خودکارآمدی معلمتأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
خوشبینیارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
خیانت زناشوییاثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
د
دانشجویانویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
دانشجویان دختراثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
درگیری تحصیلیتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
درمان فراشناختی ولزاثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
درمان گروهی بر پایه پذیرش و تعهدمقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
درمان گروهی شناختی – رفتاریمقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
دلبستگی به والدین و همسالانتبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
ر
رابطه با ابژهاثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
رضایت زناشوییبررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
رضایت زناشوییرابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
رفتارخوردن هیجانیاثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
رفتار ضد تولیداثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
ساختار عاملیساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
ساختار عاملیویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
سازگاریبررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
سبک زندگیآزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
سرزندگی تحصیلیتبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
سرشت عاطفینقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
سرشت هیجانینقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
سکوت سازمانیارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
سلامت اجتماعیآزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
سوختگیبررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
ع
عملکرد سازمانیمدل علی هوش هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
عواطفبررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
عواطف مثبتاثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
عواطف منفیاثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
غ
غنیسازی کار-خانوادهاثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
قصد ترک شغلاثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
قصه درمانیاثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
ک
کارکرد خانوادهنقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
کنترل عواطفاثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
کودکاناثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
کیفیت خواببررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
کیفیت زندگیاثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
کیفیت زندگیآزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
گ
گروه بالینیساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
گروه بهنجارساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
گسستگی روانیبررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
م
مدل AFECTنقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
مدل تنظیم هیجان گروساثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
مدل یابی معادلات ساختاریتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
مسئولیتپذیری تحصیلینقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
مطلقهبررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
مقیاس خانواده اصلیبررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
مقیاس شخصیتساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
مهارت اجتماعینقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه ویژگیهای شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
مهارتهای اجتماعی (ابراز وجودرابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
موسیقی درمانیاثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]