نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرا علامه محمد تقی جعفری ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
  • آموزش اولسون تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
  • آموزش تجدید قوا بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • آموزش روانشناختی خانواده اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • آموزش نظریه ذهن ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]

ا

  • ابراز وجود نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
  • ابعاد هویت بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
  • اجتناب تجربی نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]
  • احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • احساس کنترل بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • اختلال اضطراب فراگیر نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • اختلال اضطراب فراگیر ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
  • اختلال اوتیسم اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • اختلال نقص توجه / بیش فعالی اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
  • اختلال نقص توجه-بیش فعالی اثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
  • اختلال های روان شناختی ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • ارسطو مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]
  • استرس شغلی اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • استعاره بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • اسکیزوفرنیا اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • اضطراب بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • اعتبار ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • اعتباریابی ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
  • افسردگی بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
  • افسردگی آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
  • اکسی توسین اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • انعطاف‌پذیری شناختی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • انگیزه درونی تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • ایماگو تراپی اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]

ب

  • بازتوانی شناختی رایانه‌ای اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
  • بخشش بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • برون‌گرایی ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • بزهکاری ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • بهزیستی معنوی رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکل‌ساز از هرزه‌نگاری (اعتیاد به هرزه‌نگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
  • پایایی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
  • پرخاشگری اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
  • پرسشنامه ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • پریشانی هیجانی اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • تجارب تبحری بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • تحلیل اکتشافی بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
  • تحلیل عامل اکتشافی ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • تحلیل عامل تاییدی ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیبا‌شناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
  • تشخیص ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
  • تعادل کار-زندگی اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • تعارضات زناشوئی تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
  • تعارض کار-خانواده اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • تعارض معلم- شاگرد نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
  • تمایزیافتگی بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
  • تمایزیافتگی خود رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
  • تن آرامی بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • تنظیم شناختی هیجان تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
  • تنظیم هیجان نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]

ج

  • جهت‌گیری هدف بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
  • جوانان ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • جو روانی- اجتماعی کلاس درس تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • جو عاطفی خانواده تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]

ح

  • حافظه‌ی کاری اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]

خ

  • خانواده بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
  • خانواده تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
  • خانواده بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • خودتنظیمی رفتاری نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
  • خودکارآمدی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
  • خودکارآمدی معلم تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • خوش‌بینی ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • خیانت زناشویی اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]

د

  • دانشجویان ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • دانشجویان دختر اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • درگیری تحصیلی تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • درمان فراشناختی ولز اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • درمان گروهی بر پایه پذیرش و تعهد مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
  • درمان گروهی شناختی – رفتاری مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
  • دلبستگی به والدین و همسالان تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

ر

  • رابطه با ابژه اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
  • رضایت زناشویی بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
  • رضایت زناشویی رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
  • رفتارخوردن هیجانی اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
  • رفتار ضد تولید اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • رفتارهای کلیشه ای اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • روان‌سازه‌ نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکل‌ساز از هرزه‌نگاری (اعتیاد به هرزه‌نگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
  • روایی ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • روایی و پایایی ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • روش مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]
  • رویکرد محاوره ای ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]

ز

  • زیبایی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیبا‌شناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • سازگاری بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • سبک زندگی آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
  • سرزندگی تحصیلی تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
  • سرشت عاطفی نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • سرشت هیجانی نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • سکوت سازمانی ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • سلامت اجتماعی آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
  • سوختگی بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]

ع

  • عملکرد سازمانی مدل علی هوش ‌هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری ‌سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
  • عواطف بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
  • عواطف مثبت اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • عواطف منفی اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]

غ

  • غنی‌سازی کار-خانواده اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]

ف

  • فارابی مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]
  • فراشناخت خواندن ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
  • فرسودگی تحصیلی نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
  • فلسفی مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]

ق

  • قصد ترک شغل اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • قصه درمانی اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]

ک

  • کارکرد خانواده نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
  • کنترل عواطف اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
  • کودکان اثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
  • کیفیت خواب بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • کیفیت زندگی اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • کیفیت زندگی آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]

گ

  • گروه بالینی ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • گروه بهنجار ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • گسستگی روانی بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]

م

  • مدل AFECT نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • مدل تنظیم هیجان گروس اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
  • مدل یابی معادلات ساختاری تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • مسئولیت‌پذیری تحصیلی نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
  • مطلقه بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • مقیاس خانواده اصلی بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
  • مقیاس شخصیت ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
  • مقیاس هوش معنوی اسلامی ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • مهارت اجتماعی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
  • مهارتهای اجتماعی (ابراز وجود رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • موسیقی درمانی اثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]

ن

  • نارسایی شناختی نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]
  • نارسایی هیجانی نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]
  • ناگویی هیجانی نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
  • نوجوانان ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • نیمرخ روانشناختی نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]

و

  • وظیفه شناسی ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]

ه

  • هرزه نگاری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکل‌ساز از هرزه‌نگاری (اعتیاد به هرزه‌نگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
  • همدلی و خویشتن‌داری) رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • همکاری رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • هوش زیباشناسی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیبا‌شناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
  • هوش موفق تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • هوش ‌هیجانی مدل علی هوش ‌هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری ‌سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
  • هوش هیجانی رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
  • هیجان ابراز شده اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]

ی

  • یادگیری ‌سازمانی مدل علی هوش ‌هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری ‌سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]